جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد کهوند کارشناس فضای مجازی

حوزه/ مدیریت، کنترل و سرمایه گذار شبکه های اجتماعی ۷ شرکت یهودی می باشند و کارشان اسلحه و شراب سازی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمد کهوند عصر امروز در سلسله نشست های سبک زندگی که با موضوع سبک زندگی عفیفانه در شبکه های اجتماعی در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد به معنای عفاف اشاره کرد و گفت:  عفاف حالتی است که اگر قوه شهوت تحت تاثیر عقل قرار گیرد، اجازه نمی دهد، تحت تاثیر هوای نفس قرار گیرد، یعنی زندگی عفیفانه ای که قوه شهوانی تحت تاثیرعقل قراردارد.

این پژوهشگر عنوان کرد: انسان برای عفیف ماندن، لازم است عواملی را رعایت کند، که از جمله آن رعایت پوشش حجاب، عدم اختلاط زن و مرد، اشباع قرائض جنسی از طریق معمول و طبیعی، برنامه ریزی در زندگی و مشغول شدن به امور زندگی و داشتن تربیت دینی است.

کارشناس شبکه های اجتماعی افزود: در روایت از معصوم(ع) آمده که محبوب ترین عفاف حفظ غریضه جنسی و شکم و اساسا کسانی که گرفتار عقوبت می شوند در همین دو عرصه است.

حجت الاسلام کهوند گفت: سبک زندگی عفیفانه در محیط اجتماعی به عواملی مانند حاکمیت و مدیریت، ساختار و محیط، کاربر و محتوا بستگی دارد. محتوای دینی مانند آب نیست که بخواهند در هر ظرفی بریزند، بلکه مانند شیر، ظرف خاصی می خواهد.
کارشناس شبکه های اجتماعی  با بیان اینکه شبکه اجتماعی از جنس شخص ثالث و مدیریت آن بدست شخص ثالث است گفت: لازم به این نکته اشاره شود که مدیریت، کنترل کننده و سرمایه گذار شبکه اجتماعی با شرکت بلکراک، گروه ونگارد، استیت استریت، سیسکو و والت دیزنی و  چند شرکت دیگر هستند که همه یهودی می باشند و کارشان هم اسلحه سازی و شراب سازی است.

حجت الاسلام کهوند گفت: شرکت بلکراک دارای 5 تریلیون دلار بودجه در سال است که یک و نیم تریلیون دلار از بودجه سالانه آمریکا هم بیشتر است. این شرکت در۴ هزارو ۸۰۰ شرکت بزرگ در دنیا سهام دارد. گروه ونگارد نیز دارای 4/4 تریلیون دلار بودجه سالانه دارد.

این پژوهشگر عنوان کرد: در حال حاضر 49 درصد شرکت ایرانسل نیز در اختیار همین شرکت های فوق است که درحال مدیریت می باشند که متأسفانه یهودی هستند.

حجت الاسلام کهوند گفت: براساس آمار 95 درصد دنیا تحت تاثیر شبکه اجتماعی است و هدف این شرکت ها حکومت بر دنیا است تنها مختص به ایران نیست. اکنون شرکت های گوگل، نتفلیکس و مدیر چهار سایت غیر اخلاقی جهان بیشترین پهنای باند دنیا را در اختیار دارند و درحال ارائه به مردم دنیا هستند.

کارشناس شبکه های اجتماعی  افزود: هالیوود سالی 600 فیلم تولید می کند، ولی در این شبکه ها سالی 13 هزار فیلم غیر اخلاقی تولید می شود و حقوق عکاس فیلم های غیر اخلاقی، برابر با حقوق مدیر اپل است.

حجت الاسلام کهوند گفت: کسانی در فضای مجازی معلم شده اند، بوی از انسانیت نبردند و درحال تولید برنامه هستند.

این پژوهشگرعنوان کرد: کسی که در فیسوبک عضو می شود از شخص می پرسد چه فیلم های دوست داری ببینی؟!،‌ این شبکه ها، دارای ساختاری خاص هستند و طوری انسان را به بازی می گیرند که شخص در همه حال تحت تسلیم آنها قرار می گیرد. در حقیقت این شبکه، مدیریت کننده ساختاری فکری انسان به شمار می رود.

وی افزود: در اغلب موارد این شبکه ها، انسان را سر کار می گذارند و بدترازهمه 250 میلیون پوند از سوی فرد یهودی هزینه شد براینکه مبانی علیه دین در شبکه ترویج شود. در شبکه اینستاگرام اوضاع به مراتب بدتر است و رهبر انقلاب معتقدند، اگر کسی خوف در گناه دارد، وارد شبکه نشود.                         

حجت الاسلام کهوند گفت: شبکه ها اجتماعی، عفت را برده اند و چیزی از آن باقی نگذاشته اند و اساسا زندگی عفیفانه درشبکه های اجتماعی گوگل، تلگرام واینستاگرام و غیره قابل تصور نیست و بدتر اینکه کانال مذهبی، عکس غیر اخلاقی نشر می دهد و محتوای 37 میلیون بار، بازدید شده است. وقتی انسان این عکس های غیر اخلاقی را می بیند خود به خود  به مباحث غیر اخلاقی می رود؛ این نشان می دهد که ساختار و مدیریت شبکه با دشمنان است.

حجت الاسلام کهوند گفت: وقتی با بچه های کوچک صحبت می کردم  از ورود خود به فیلم های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی می گفتند و این می تواند زنگ خطر برای جامعه اسلامی باشد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha