جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: افزایش آمار طلاق در جامعه به یکی از مشکلات امروزه کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: اگر می خواهیم که جامعه اسلامی عاری از هر نوع بدی و ناهنجاری باشد، همه باید احساس وظیفه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اگر نسبت به دستورات و واجبات دینی بی تفاوت باشیم، وضعیت جامعه اسلامی رو به وخامت خواهد رفت، گفت: هر کسی در هر پست و مسئولیتی که دارد، باید وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد و کار خود را بر عهده دیگری نیندازد.

وی عنوان کرد: این دنیا محل خدمت به ملت و مردم است و در دنیای دیگر، همه در پیشگاه خداوند منان باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت طبقات ضعیف جامعه؛ گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات و مسایل جامعه را به صورت دقیق رصد کنیم؛ هر کسی باید وظیفه ای مشخص بر عهده بگیرد و تنها با این روش آسیبها و کمبودها برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: امروز دشمن از طریق فضای مجازی اقدام به تهاجم فرهنگی علیه نظام و انقلاب نموده است، لذا باید مردم و ملت همه سواد رسانه ای داشته و از ترفندهای دشمنان در فضای مجازی به خوبی آگاهی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش آمار طلاق در جامعه به یکی از مشکلات امروزه کشور تبدیل شده است، افزود: والدین باید از سخت گیری در ازدواج جوانان پرهیز کنند و مسئولان و متولیان فرهنگی نیز در بحث ازدواج آسان فرهنگ سازی کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: باید افراد لایق در راس امور باشند؛ مهمتر اینکه نمایندگان مجلس باید واقف باشند که عزل و نصب مدیران در حیطه کاری آنها نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha