شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز کشور نیازمند امیدبخشی است، افزود: بنگاه های تبلیغاتی دشمن همه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار گرفته اند که همه بخش های کشور باید این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشستی با جمعی از طلاب و مبلغان دینی این شهرستان، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ولايت فقيه بزرگ‌ترين سرمايه و پشتوانه عظيم انقلاب اسلامی است که در حفظ و حراست از این جایگاه همواره باید تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان از اهميت و تأثير ولايت در متن زندگي مسلمانان به خوبي آگاه هستند و بيشترين تلاش خود را براي کمرنگ‌تر کردن اين عنصر و ايجاد تفرقه بين مردم و ولايت فقيه متمرکز کرده اند.

حجت الاسلام خوبانی، ولایت فقیه را محور اصلی و سکاندار جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مدیون هدایت‌های عالمانه ولی فقیه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس اسلامی، افزود: وجود ولایت فقیه برای انقلاب و نظام مقدس اسلامی همانند نوری است که فتنه ها را شناسایی و سبب تشخیص حق از باطل است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر دشمنان به دنبال نفي ولايت فقيه و بي محتوا کردن اسلام هستند تا همان چيزي را که در برخي از کشورهاي بظاهر اسلامي وجود دارد؛ بر ما حاکم کنند، گفت: به همین دلیل امروز با از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت جایگاه ولایت و رهبری بهره گیریم.

حجت الاسلام خوبانی با بيان اينکه دشمنان در چهار دهه اخيرازهر فرصتي براي از تضعیف و خدشه دار کردن جايگاه ولايت فقيه در ايران اسلامي استفاده کردند، گفت: خوشبختانه هوشياري و بصيرت ملت ايران همه توطئه هاي خصمانه و شوم آنها را خنثي کرد.

وی با بيان اين‌که امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه ولايت فقيه به کشوري قدرتمند در عرصه جهاني تبديل شده است، تصریحکرد: همگان بايد بدانند که ولايت فقيه ضامن بقا و سعادت نظام است.

استاد حوزه علمیه مازندران، شناخت ولايت را يک رسالت مهم دانست و با بيان اينکه تنها با ولايت مي توانيم از مسيرهاي بحراني عبور کنيم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامي به الگويي بي بديل براي ملت هاي آزاده دنيا تبديل شده به برکت ولايت فقيه است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به اينکه دشمنان، ولايت فقيه را مهم ترين عامل شکست نقشه هاي شوم خود مي داند، تصريح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ايران به زانو در آمده است.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به اينکه ميزان سنجش مسئولان از سوي مردم به ولايتمداري آنها بستگي دارد، خاطرنشان کرد: تنها تبعيت از ولي فقيه به مسئولان مشروعيت مي دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت حول محور ولايت در جامعه اسلامي تأکيد کرد و گفت: مسؤولان بايد در همه امور تابع محض ولايت فقيه باشند تا جامعه اسلامی همچنان در مسیر رشد و تعالی به حرکت خود ادامه دهد.

وی در ادامه تفرقه و اختلاف را خواست اصلي دشمنان نظام دانست و با بيان اينکه هر گونه اختلاف افکني خيانت به نظام و ملت ايران اسلامي است، تصريح کرد: مسؤولان بايد هوشيار باشند تا خداي ناکرده در مسير اهداف دشمنان گام بر ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که نوک پیکان فتنه های اخیر ولایت فقیه و روحانیت بوده است، خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات و کمبودهای جامعه به کار گیرند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی کمبودها و مشکلات در کشور بستری را برای اعتراض های عمومی فراهم کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان از فضای به وجود آمده در کشور به نفع منافع شوم خود استفاده کردند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن ایجاد یک فتنه فراگیر در همه بخش های کشور بود که با بصیرت و ولایت مداری مردم شکست خورد.

وی با بیان این که امروز کشور نیازمند امیدبخشی است، افزود: بنگاه های تبلیغاتی دشمن همه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار گرفته اند که همه بخش های کشور باید این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه هستند، بیان داشت: این مردم بار دیگر ولایت مداری و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را ثابت کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha