جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: اگر مبانی دینی به روش صحیح در جامعه نهادینه شود هیچ جوانی اسیر دام های شیطانی فرق انحرافی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن اسلامی واحد خواهران همدان گفت: باید در جامعه اسلامی موج تبلیغ و ترویج دین الهی ایجاد شود.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت در نهادهای آموزشی اظهار داشت: فعالیت در نهادهای آموزشی و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مبانی دینی یک توفیق الهی به شمار می رود.

امام جمعه همدان گفت: یکی از وظیفه های دینی که بر عهده تک تک افراد جامعه است حفظ و پاسداری از مکتب اسلام و ترویج اوامر الهی است.

وی با اشاره به فعالیت های فرق انحرافی یادآور شد: مسلمانان نباید به دشمنان اجازه تبلیغ و گمراه کردن جوانان را بدهند، اگر مبانی دینی به روش صحیح در جامعه نهادینه شود هیچ جوانی اسیر دام های شیطانی فرق انحرافی نمی شود.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه تبلیغ دین الهی وظیفه همه مسلمانان گفت: این تفکر که تبلیغ دین بر عهده روحانیت است باید از میان برداشته شود، همه مسلمانان نسبت به دین وظیفه دارند.

وی در ادامه افزود: وظیفه مسلمان نسبت به دین این است که هر کس به قدر توان خود به ترویج دین بپردازد برای مثال اگر کسی که یک سوره از قرآن کریم را که حفظ کرده به دیگری آموزش دهد موج تفکر دینی در جامعه حکم فرما می شود.

وی در پایان گفت: اگر مسلمانان وظیفه خود را بر عهده دیگری بیاندازند و بگویند ما در قبال تبلیغ دین هیچ مسؤولیتی را بر عهده نداریم  دشمن بر امت اسلامی تسلط پیدا می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha