جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به این که در تبیین دستاوردهای انقلاب ضعیف عمل شده است، گفت: باید عده ای برای تبیین جایگاه انقلاب به پا خیزند و با راهکارهای دقیق؛ هنری و عمیق مفاهیم را به جامعه انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در همایش «فجر فاطمی» با اشاره به اهمیت دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همان طور که مسئولان هیئات مذهبی در آستانه محرم گردهم می آیند، در ابتدای دهه فجر نیر افراد باید برای تبیین انقلاب دست به کار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که کارکردن در مسیر انقلاب کار پر زحمتی است و باید برای نتیجه بخش بودن این مراسم افراد تمام تلاش خود را به کار گیرند، افزود: چون نتوانسته ایم الفبای انقلاب را به نسل های بعد منتقل کنیم، برداشت ها خیلی ضعیف و کمرنگ و گاهی منفی شده است و اینجا است که فلسفه وجود جمع حاضر در این شهر مشخص شده تا بتواند شعاع انقلاب را در جامعه متجلی کند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم و بدانند که انقلاب با چه قیمتی به دست آمده است. در فتنه اخیر به پرچم ایران توهین کردند و این در حالی است که ما برای حفظ این پرچم در هر وجب از مرز، خون داده ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: آل سعود و استکبار از هیبت این پرچم به هراس افتاده اند و ما به دلیل قدر ندانستن این نعمت، آن را به راحتی از دست می دهیم.

آیت الله طه محمدی با تاکید بر این که انقلاب کردن کار بسیار بزرگی است آن هم بعد از 1400 سال، اما نگه داشتن و حراست از انقلاب از خود انقلاب سخت تر و الزامی تر است، گفت:  باید عده ای برای تبیین جایگاه انقلاب به پا خیزند و با راهکارهای دقیق؛ هنری و عمیق مفاهیم را به جامعه انتقال دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha