جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه های همدان با آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: کسی که در راستای ترویج قرآن فعالیت می کند باید با رویکردی الهی و نیت مقدسی در این راه قدم بگذارد چرا که کار برای خداوند متعال محتاج به نیتی الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جلسه شورای قرآن شهر همدان بیان داشت: تدبر در قرآن باید در اولویت کاری تشکل های قرآنی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه قرآن باید در کنار فعالیت های قرآن آموزی به تبیین مفاهیم قرآن و قرآنی کردن جامعه اسلامی و همچنین تغییر سبک زندگی مردم به سبک زندگی اسلامی و قرآنی بپردازند.

رئیس شورای قرآن همدان گفت: مسؤولان نهاد ها و موسسات قرآنی وظیفه خطیری بر عهده دارند به همین سبب باید در حفظ و تبیین مفاهیم قرآنی باید به نحو احسن فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از مسؤولیت های افرادی که در حوزه قرآن آموزی فعالیت می کنند این است که باید جوانان و نوجوانان را با قرآن آموزی آشنا کنند.

آیت الله طه محمدی گفت: کسی که در راستای ترویج قرآن فعالیت می کند باید با رویکردی الهی و نیت مقدسی در این راه قدم بگذارد چرا که کار برای خداوند متعال محتاج به نیتی الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج مفاهیم قرآن خاطرنشان کرد: من معتقدم که تا زمانی که مفاهیم قرآنی و تدبر در جامعه حکم فرما نشود جامعه به تعالی و رشد ایده آل نخواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: اگر کسی در راه قرآن آموزی به دنبال مسایل مادی باشد در این راه نمی تواند موفق عمل کند، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این بود که جوانان ما با انگیزه ای الهی به میدان عمل وارد شده بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha