جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، مدیریت جهادی و تفکر بسیجی را رمز غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور، جمعه شب،‌طی سخنانی در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجدالرضا(ع) قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما هر وقت که در اداره کشور بر مدیریت جهادی و تفکر و فرهنگ بسیجی تکیه کرده ایم، نتیجه شیرین آن را هم مشاهده کردیم همچون دوران دفاع مقدس که شاهد خلق حماسه های درخشان بودیم.

وی با بیان این که خدمت به مردم و تلاش در مسیر اعتلای نظام اسلامی، رسالت و وظیفه مسئولان و دولتمردان است، گفت: ما برای این که در تراز انقلاب و شأن مردم و اهداف والای انقلاب اسلامی کار کنیم و به هدف برسیم ، هنوز راه زیادی در پیش داریم و این مهم در سایه مدیریت جهادی و تفکر بسیجی محقق می شود.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین با اشاره به دوران خفقان و تاریک پهلوی افزود: دوران شوم پهلوی به برکت مجاهدت مردم و تبعیت از راه و کلام نورانی امام راحل از بین رفت و امروز هم برای غلبه بر مشکلات و فتنه ها باید از ولی فقیه تبعیت کنیم و در داخل در برابر دشمن متحد باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین صحیح دستاوردهای خیره کننده انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر نظام اسلامی خاطرنشان کرد: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی مردم و رهبری دو عامل اصلی موفقیت بودند و اگر ما این دو عامل را در کنار هم داشته باشیم ، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha