سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج، تقویت ایمان و خودباوری در نسل جوان را با اهمیت دانست و گفت: جوانان باید با تقویت خود در بخش تقوا در مقابل تهاجم‌های فرهنگی و شیطانی دشمن در زمینه مسائل اعتقادی، مالی و سیاسی آگاه باشند و در برابر وسوسه‌ها و دسیسه‌های آنان محکم ایستاده و نشکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی، امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، در مدرسه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ضمن تبریک این ایام خجسته، گفت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، امیدی تازه در میان ملت ایجاد کرد و سبب شد تا در نهایت در  ۲۲بهمن همان سال با تکیه بر قدرت منسجم مردمی و هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی دست یابد و شعار استقلال و آزادی منصه ظهور برسد.

وی افزود :تا پیش از ورود امام(ره) به کشور، همگان به امید پیروزی به راهپیمایی و مبارزه می پرداختند، اما پس از ورود ایشان مبارزه ها واقعی شد، زیرا زمانی که پیر جماران در کشور مستقر شدند، مبارزه ها از مرحله تئوری و شفاهی، به عملی و عینی تبدیل شد و این اتفاقی بود که با ورود امام خمینی(ره) به ایران در ۱۲ بهمن  ۵۷ رخ داد و پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج، تقویت ایمان و خودباوری در نسل جوان را با اهمیت دانست و بیان داشت: جوانان باید با تقویت خود در بخش تقوا در مقابل تهاجم‌های فرهنگی و شیطانی که دشمن در زمینه مسائل اعتقادی، مالی و سیاسی آگاه باشند و در برابر وسوسه‌ها و دسیسه‌های آنان محکم ایستاده و نشکنند.

وی در خصوص برخی ویژگی‌های نسل سوم و چهارم انقلاب، اظهارداشت: بحث آگاهی و علم در خصوص مسائل اعتقادی و سیاسی که به واسطه مطالعات، درس‌گرفتن از تاریخ گذشته و معاصر و همچنین شناخت دشمن و برنامه‌هایش ایجاد شده است از ویژگی‌های اصلی نسل جوان و همچنین از رموز عمق و پایداری نسل سوم و چهارم در راه حرکت به سوی انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: در جامعه امروز آگاهی به تنهایی کافی نبوده و جوانان باید در اثر انس با قرآن و ائمه‌ اطهار(ع) و همچنین انجام تمرین‌های عبادی خود را بیمه و تقویت کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha