جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که اولین دستاوردی که انقلاب اسلامی در صحنه جهانی تثبیت کرد حاکمیت ارزش های الهی در تعیین سرنوشت ملت ها بود، گفت: امروز ما شاهدیم که انسان های بیدار نسبت به انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در حوزه تحولات اجتماعی می نگرند و جایگاه آن را مهم قلمداد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام مهدی احمدی،امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین ضمن با اهمیت شمردن مسئله وحدت و همبستگی در جامعه، گفت:  انقلاب جمهوری اسلامی كه برگرفته از سنت و سيره نبوی (ص) است عدالت محور است، به همين خاطر کشورهای اسلامی، انقلاب ايران را الگو قرارداده اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، در سی و نه سال گذشته دستاوردهای مختلفی را برای ملت ایران و مسلمان ها و از همه مهمتر برای جهان بشریت به ارمغان آورد، افزود: انقلاب اسلامی که بر محوریت حاکمیت ارزش های دینی، حضور مردم و رهبری شجاع است، توانست اولین پیام را به بشریت منتقل کند و آن اینکه انسان های بیدار و متحول می توانند در هر دوره و زمان با سرمشق قرار دادن ارزش های اسلامی مسیر سعادت را سپری کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که اولین دستاوردی که انقلاب اسلامی در صحنه جهانی تثبیت کرد حاکمیت ارزش های الهی در تعیین سرنوشت ملت ها بود، ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که انسان های بیدار نسبت به انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در حوزه تحولات اجتماعی می نگرند و جایگاه آن را مهم قلمداد می کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با ایجاد اعتماد به نفس توانست گردنه های سخت مبارزه با توطئه های دشمنان اسلام را که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد و فعلاً در حال اجرای آن علیه نظام اسلامی هستند، مقابله نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روش سیاسی و بینش امام راحل از ایمان، معرفت عمیق دینی و الهی نشأت گرفته بود و شیوه رهبری ایشان نیز ویژگی ه‏ای خاص و منحصر به فردی داشت.

 وی به نقش رسانه ها در تبیین و شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه رسانه ملی در این سال ها توانسته با پخش فیلم های مستند در رابطه با شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی برنامه هایی با مضمون انقلاب اسلامی پخش نماید که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha