جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی فردا پیام روشنی به زیاده گویی های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود پاسخ دندادن شکنی به یاوه گویی های آمریکایی ها خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مرکز استان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد.

وی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حضور مردم در راهپیمایی امسال تماشایی تر از هر زمان دیگری خواهد بود، افزود: 22 بهمن امسال را می توان روز تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از کشورهای جهان به ویژه دشمنان ملت ایران به راهپیمایی فردا چشم دوخته اند، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی همانند گذشته جهانیان را به حیرت حضور خود وا خواهند داشت.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه فریب دروغ پراکنی های دشمنان انقلاب را نخواهند خورد، تصریح کرد: این ملت به خوبی می دانند که رسانه های بیگانه در ایام از همه توان خود برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن استفاده می کنند.

وی با اشاره به این که رسانه های غربی همواره حضور میلیونی مردم در صحنه های مختلف انقلاب را نادیده می گیرند، خاطرنشان کرد: این مردم فردا با خلق حماسه ای تاریخی رسوایی دیگری را دشمنان انقلاب رقم خواهند زد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان خواهد بود.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: 22 بهمن 96 روزی است که ملت بزرگ ایران همانند گذشته بار دیگر به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی همانند گذشته در راهپیمایی امروز با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی کردند، بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف نظام و انقلاب به کار گرفته اند، چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به این که نسل امروز کشورمان همانند نسل اول انقلاب در صحنه دفاع از نظام حضور دارد، گفت: مهم ترین وظیفه نسل حاضر، حفظ و حراست از این امانت و میراث گرانبها و تلاش در راستای انتقال صحیح مفاهیم آن به آیندگان است.

امام جمعه ساری در ادامه بیان داشت: بی تردید دستاوردهای عظیم انقلاب طی چهار دهه اخیر و پیشرفت های چشمگیر علمی، فنی و اقتصادی آن و نفوذ سیاسی و آرمان های آزادی خواهانه و عدالت طلب انقلاب اسلامی در میان ملت ها و دولت ها در اقصی نقاط عالم دلیل اصلی تداوم دشمنی ها و شدت بغض و کینه کشورهای استکباری با آن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی فردا پیام روشنی به زیاده گویی های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آمریکایی ها خواهند داد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت می کنند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند، تصریح کرد: به طور حتم راهپیمایی 22 بهمن را می توان تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha