جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای خوزستان

حوزه/ آیات موسوی جزایری، شفیعی و حجج اسلام و المسلمین حیدری، کعبی، فرحانی، بهرام پور، حاجتی و حسن زاده، از عموم مردم خوزستان برای شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از علمای خوزستان در پیام‌هایی جداگانه از مردم شریف و ولایت مدار استان، برای شرکت در راهپیمایی غیرت آفرین ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

*با وضو و طهارت کامل حاضر شوید

بر اساس این گزارش، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز عزت ملی ایرانیان است، گفت: إن شاءالله مردم غیور خوزستان فردا برای بیعت با رهبر معظم انقلاب و امام غائب، با طهارت کامل و با وضو در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و از جان و دل فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر داده و بر وحدت ملی و همگرایی اسلامی تأکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن، جنود حق بر سربازان باطل چیره گشتند، گفت: خواست خدا این بود که ما در برابر تمام ابرقدرت‌ها پیروز شویم و مردم خوزستان فردا برای بار دیگر این پیروزی را جشن خواهند گرفت.

*حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن موجب نا امیدی دشمنان و شادی دوستان انقلاب می‌شود

همچنین آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در این خصوص گفت: بدون تردید حضور متراکم و انبوه مردم خوزستان به‌ویژه کلان‌شهر اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قلب مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور را شاد و دشمنان را غرق در یأس و نا امیدی می‌کند.

*شرکت در جشن انقلاب وظیفه‌ای ملی است

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک تکلیف شرعی و وظیفه‌ای ملی است، تصریح کرد: به یقین یکی از راه‌های رساندن پیام انقلاب به جهان این است که همگان حضوری پرشور در جشن ملی ۲۲ بهمن داشته باشند تا مردم دنیا بدانند، ایرانیان تا چه اندازه به میهن، نظام و انقلاب خویش علاقه دارند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، گفت: تبیین عملکرد انقلاب یعنی اینکه روحانیون در منابر و فعالیت‌های تبلیغی خویش بیان کنند که نظام اسلامی در زمینه‌های دینی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی چه‌کاری انجام داده و چه پیشرفت‌هایی برای ملت ایران به بار آورده است.

*فریاد ملت ایران لرزه بر اندام دشمن خواهد انداخت

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ۲۲ بهمن را نشانه حضور ملت ایران، تداوم وفاداری، فداکاری، تجدید عهد با امام راحل، شهدا و رهبری و مقابله ایران با توطئه‌های داخلی و بین‌المللی دانست و اذعان داشت: امروز پس از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی دشمن به طمع افتاده که میان مردم و انقلاب برخاسته از قیام الهی فاصله بیندازد اما مردم در ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که همچنان به آرمان‌های امام و شهدا و رهبری وفادار هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: إن شاءالله فردا ملت ایران ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از عمق جان فریاد می‌زند و با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مقابله و توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی خواهند کرد.

*مشکلات اقتصادی مانع وطن‌پرستی و عشق به میهن مردم نمی‌شود

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم عزیز ایران است، گفت: مردم ایران فردا عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی‌واهمه فریاد زند.

وی در ادامه این پیام آورده است؛ ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم استان خوزستان، با وجود همه مشکلات و مصائب ناشی از ضعف دولتمردان، امسال نیز با بصیرت و ولایتمداری برای تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب باری دیگر در صحنه حاضر می‌شوند، تا نشان دهند که به اصل راه و مسیر انقلاب اسلامی، ایمان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی در پایان پیام خود، گفت: از همه آحاد مردم شریف استان خوزستان دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت ملی را به همگان نمایان کنند و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

*یوم الله ۲۲ بهمن نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران است

قابل ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: دستاورد حضور یکپارچه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، حمایت یکپارچه از نظام اسلامی و اعلام پایبندی به خون و آرمان شهدا و حضرت روح الله(ره) است که إن شاءالله این وحدت و یکپارچگی مقدمه‌ای بر ظهور دولت کریمه حضرت حجت(عج) خواهد بود.

وی ۲۲ بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران خواند و تصریح کرد: به‌یقین مردم غیور ایران در این راهپیمایی عزت‌آفرین، با هر سبک و سلیقه‌ای در یوم الله ۲۲ بهمن حضور به هم رسانده و اعلام وفاداری خود به ولایت فقیه و براعت از دشمنان را با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

*پرچم ایران جهانی شده / حضور مردم در جشن انقلاب ستون‌های کشور را مستحکم می‌کند

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده است، اظهارداشت: مردم ایران از تمام قوم‌ها و طوایف برای پاسداری از انقلاب در میدان بوده و به اعتراف دشمنان علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها، نظام اسلامی پیشرفت‌ها شگرفی داشته است.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه آنچه انقلاب اسلامی را تا امروز استوار و پابرجا نگه داشته است چند عامل بوده که باید این عوامل را شناخت و آن‌ها را حفظ کرد، گفت: ایمان مردم مسلمان ایران به ارزش‌های دینی و معنوی و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت یکی از این عوامل بوده است بر همین اساس این مردم عاشق شیوه و مرام رهبری شدند که خود این رهبری نیز یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان اینکه پرچم این انقلاب در اهتزاز و جهانی شده است، تأکید کرد: باید مردم مثل همیشه هشیار بوده در روز ۲۲ بهمن با همه توان به میدان آیند و از انقلاب و کشور دفاع کنند.

*فردا برگ زرین دیگری در پرونده پر افتخار خوزستان به ثبت خواهد رسید

اما حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، به‌عنوان آخرین مخاطب ما در این گزارش، با بیان اینکه ۲۲ بهمن در هر سال شرایط خاص خودش را دارد، گفت: وضعیت دشمنان به‌ویژه آمریکا و آن رئیس جمهورش با برنامه‌های تهدید کننده‌اش که هیچ‌گاه دست از تهدید برنداشته‌اند، نشان دهنده آن است که گویای جمهوری اسلامی و مردم در مسیر صحیح قرار گرفته‌اند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: مردم خوزستان همواره دین خود به نظام و انقلاب را ادا کرده و إن شاءالله فردا نیز با حضوری گسترده برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار خود به ثبت خواهد رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha