دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

حوزه/ همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در استان کردستان آغاز شده است و شکوه خاصی از وحدت شیعه و سنی به نمایضش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان سنندج، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در استان کردستان آغاز شده است و شکوه خاصی از وحدت شیعه و سنی به نمایضش گذاشته شده است.

براساس این گزارش، طلاب مدارس علمیه خواهر و برادر سراسر کردستان همراه و در کنار مردم این استان در مسیرهای راهپیمایی این روز بزرگ و جشن ملی حضور دارند.

طلاب و حوزویان مدارس علمیه شهر سنندج راهپیمایی خود را در مسیر از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی و بعد از آن میدان انقلاب و سپس خیابان امام خمینی (ره) و سه راه حبیبی آغاز کرده اند.

طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار نیز راهپیمایی خود را از میدان شهید رحمانی به سمت خیابان توحید و بعد از آن تقاطع خیابان آزادگان و نهایتا میدان آیت‌الله فاضل گروسی آغاز نموده اند.

مسیر راهپیمایی طلاب و مردم شهر کامیاران نیز ابتدا در میدان امام (ره) تجمع کرده و سپس به سمت چهارراه اصلی شهر در حال حرکت هستند.

در قروه نیز طلاب و حوزویان و مردم این شهر، راهپیمایی خود را از خیابان شریعتی به سمت میدان سپاه و بعدا از آن میدان اتحاد آغاز کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha