جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اللهوردی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری دومین جلسه بصیرت افزایی اساتید شهر کرمان با موضوع »چالش‎های پیش روی روحانیت و راهکار برون رفت از آن»، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری دومین جلسه بصیرت افزایی اساتید شهر کرمان با موضوع «چالشهای پیش روی روحانیت و راهکار برون رفت از آن»، خبر داد و گفت: از آنجا که یکی از وظایف روحانیون احاطه به مسائل روز و علم به زمان است، مدیریت حوزه علمیه کرمان همیشه تلاش داشته تا فضای شناسیایی مسائل روز را برای روحانیون و اساتید حوزه علمیه کرمان فراهم نماید.

وی در رابطه با برگزاری جلسات بصیرت افزایی برای اساتید شهر کرمان، افزود: یکی از برنامههای مورد توجه مدیریت استان، برگزاری نشستهایی برای روحانیون کرمان با دعوت از اساتید خبره در عرصه های مختلف است که امسال یک جلسه از آن را برگزار کردیم.

مدیر حوزه علمیه کرمان ادامه داد: امسال اولین جلسه بصیرت افزایی با موضوع «فضای مجازی و آثار مثبت و منفی فرهنگی آن»، در محل مدیریت حوزه استان با حضور مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه شهر کرمان برگزار شد.

وی افزود: دوشنبه 30 بهمن دومین جلسه بصیرت افزایی با موضوع «چالشهای پیش روی روحانیت و راهکار برون رفت از آن» برای اساتید و کادر مدارس علمیه شهر کرمان برگزار میگردد که در طی این جلسه از حجت الاسلام پیروزمند استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی ادامه داد: با توجه به اغتشاشات اخیر و آنچه که در طول آن اتفاق افتاد، شاهد هدف قرار گرفتن اماکن مقدسه توسط آشوبگران بودیم که این مسأله نشان از وجود اشکالاتی در پیش روی روحانیت در امر تبلیغ دین دارد که ما با در نظر گرفتن این مساله موضوع فوق را برای جلسه پیش روی انتخاب کردیم.

وی در پایان گفت: به علت گستردگی استان و بعد مسافت شهرستانها از مرکز استان، هنوز توان برگزاری جلسات باحضور همه اساتید و کادر مدارس استان فراهم نیست و امیدواریم بتوانیم در آینده با برنامه ریزی لازم، این جلسات با شرکت اساتید و کادر مدارس علمیه سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha