دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب یار

حوزه/ معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره «کتاب یار» طلاب خواهر در سال ۱۳۹۶ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جشنواره «کتاب یار»، هفتم اسفند ماه، تصریح کرد: در این دوره 39 نفر از شرکت کنندگان مدارس علمیه استان، جزو برگزیدگان انتخاب شدند.

وی، تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را 4 هزار و پانصد و نود و چهار نفر عنوان کرد که از این تعداد 533 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند .

معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: این مسابقه طی سه فصل تابستان، پاییز و زمستان برگزار شده که تعداد 39 نفر موفق به کسب امتیاز لازم به عنوان برگزیدگان جشنواره شدند.

 بهشتی عنوان کرد: با توجه به منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیاز به مقابله با هجمه های دشمنان اسلام جشنواره کتاب یار با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین خواهران حوزوی، به عنوان پرچمداران دفاع از عرصه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی، برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha