چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جشنواره دانش آموزی زلال اندیشه شهیدین

حوزه/ حجت الاسلام علی حسنی از برگزار جشنواره تبلیغ دانش آموزی «زلال اندیشه شهیدین» ویژه طلاب و فضلای کرمان خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره ۱۸ اسفند ماه در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام  علی حسنی، دبیر موسسه فرهنگی هنری شهیدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، گفت: موسسه شهیدین دوازده سال است که به صورت تخصصی بر روی تبلیغ دانش آموزی، در استان کرمان متمرکز شده است و به آموزش، حمایت و اعزام مبلیغن دانش آموزی مشغول است.

وی افزود: امسال برای تقویت تبلیغ دانش آموزی و تشویق مبلیغن این عرصه، تصمیم به راه اندازی جشنواره دانش آموزی «زلال اندیشه شهیدین» برای اولین بار در کشور گرفته شد که بعد از برنامهریزیها، فراخوان این جشنواره اعلام شد.

وی شرکت در جشنواره را مخصوص طلاب و مبلغین استان کرمان خواند و گفت: شرکت در این جشنواره برای تمام طلاب و مبلغین خواهر و برادر استان کرمان آزاد است و شرکت کنندگان میتوانند آثار تبلیغ دانش آموزی خود را در قالبهای مختلفی چون کلیپ، پاورپوینت، متن سخنرانی و... تا دهم اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

حجت الاسلام حسنی به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر شناسایی استعدادهای برتر تبلیغ دانش آموزی، دغدغهمند کردن طلاب نسبت به کار دانش آموزی است تا طلاب با مسائل و زبان این نوع تبلیغ آشنا گردند.

وی در رابطه با زمان اختتامیه جشنواره افزود: آیین اختتامیه جشنواره «زلال اندیشه شهیدین»، ۱۸ اسفند ماه در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار خواهد شد که در این برنامه ضمن تقدیر از برگزیدگان، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام حسنی، تقدیر از آیت الله جعفری را از دیگر برنامههای روز اختتامیه خواند و بیان داشت: با هماهنگی که با حجت الاسلام مسلمی، رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کرمان انجام گرفته، قرار شد در این مراسم از آیت الله جعفری رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان، به پاس نیم قرن زحمات ایشان تقدیر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha