جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل با مسوولین و طلاب مدارس علمیه شهرستان کرمان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل گفت: دشمن به دنبال نفوذ در بین حوزه و روحانیت است و دوران این که دشمن بخواهد فردی را به میان ما بفرستد، تمام شده است. اکنون نفوذ در شکل جدیدی صورت می‎گیرد و اگر بصیرت لازم را نداشته باشیم مورد طمع دشمن و جریانات منحرف قرار می‎گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزههای علمیه در ادامه سفر به استان کرمان با دیدار مسئولین  و طلاب مدارس علمیه شهر کرمان دیدار کرد..

وی در این دیدار که در مدرسه علمیه ابراهیمیه برگزار شد، در رابطه با وظیفه طلاب گفت: ما طلاب پای سفره ائمه (ع) نشستهایم و باید در جهت  ائمه اطهار(ع) حرکت کنیم. پس باید حواسمان باشد و از این امکانات استفاده کنیم.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزههای علمیه افزود: انقلاب اسلامی وظیفه ما طلاب را سنگینتر کرده است و در حاشیه امنی که این انقلاب ایجاد کرده است میتوانیم کار کنیم ولی باید حواسمان باشد تا غفلت نکنیم و مواظب باشیم تا دین آیندگان را با غفلت امروز خود تضعیف نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل به توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن بیدار است و نقشهها در سر دارد تا بتواند روحانیت را تخریب کند و در این راه هر چه در توان دارد به کار میگیرد، چرا که روحانیت مورد اعتماد مردم است و مردم بسیاری از حرفهای خصوصی خود را با آنان درمیان میگذارند، لذا هدف دشمن تضعیف روحانیت است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال نفوذ در بین حوزه و روحانیت است و دوران این که دشمن بخواهد فردی را از به میان ما بفرستد، تمام شده است. اکنون نفوذ در شکل جدیدی صورت میگیرد و  اگر بصیرت لازم را نداشته باشیم مورد طمع دشمن و جریانات منحرف قرار میگیریم.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزههای علمیه به هدف روحانیت در طول طلبگی خویش اشاره کرد و افزود: هدف اصلی ما در طول طلبگیمان خوب یاد گرفتن و خوب یاد دادن است تا دین مردم مستحکم شود. اگر دین و دیانت مردم مستحکم بود بدانید جریان نفوذ بر ما غالب نیست، اما اگر این گونه نبود بدانید کم کاری ما بوده و جریان نفوذ برما غالب شده است و ما مطمع دشمنان شدهایم.

در ادامه حجت الاسلام مفخمی در رابطه با موضوع فضای مجازی، آسیبهای آن و راههای صحیح استفاده از آن  برای طلاب مدارس علمیه شهر کرمان سخنرانی کرد‌.

پس از این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل با مدیران و معاونین مدارس علمیه شهرکرمان دیدار کرد و در رابطه با مسائل، مشکلات و برنامههای پیش رو به بحث و گفتگو نشست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha