سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست

حوزه/امام جماعت مسجد محمد رسول‌الله (ص) اهل سنت بجنورد گفت: سید حسن نصرالله نور چشم برادران اهل سنت است و امروز رمز موفقیت مسلمانان در تبعیت از مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حاج بایرم آخوند دهش سه شنبه شب در نشستی با علمای لبنان که با حضور نمازگزاران و علمای شیعه و سنی بجنورد در مسجد اهل سنت بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: سید حسن نصرالله نور چشم برادران اهل سنت است.

وی افزود: اهل سنت خراسان شمالی علاقه و ارادت خاصی به سید حسن نصرالله دارند و از این که آن بزرگوار، از اهل سنت فلسطین حمایت می‌کند و در مقابل رژیم صهیونیستی از برادران ما حمایت می‌کند کمال تشکر و قدردانی را دارند.

آخوند دهش تصریح کرد: امروز شما عزیزان با سفر به استان خراسان شمالی، به‌خوبی دانسته‌اید که چه وحدت و اتحاد بی‌نظیری بین شیعه و سنی این منطقه حاکم است، مردم این استان در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی یکدیگر شرکت دارند و هیچ‌گونه اختلافی در بین مردمان این استان وجود ندارد.

اهل سنت خراسان شمالی در آزادی دینی و مذهبی کامل به سرمی برند

امام جماعت مسجد محمد رسول‌الله(ص) اهل سنت بجنورد گفت: در خراسان شمالی تعداد زیادی مدرسه علمیه اهل سنت، مساجد و همچنین پنج نماز جمعه برگزار می‌شود که همه‌ی این‌ها بیان کننده آزادی دینی و مذهبی کامل اهل سنت خراسان شمالی است.

وی اظهار داشت: مردم خراسان شمالی، مردمانی ولایتمدار و دوستدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ارادت اهل سنت این شهرستان نسبت به رهبرشان اگر از شیعیان بیشتر نباشد، کمتر نیست.

آخوند دهش تصریح کرد: اهل سنت خراسان شمالی با جان‌ودل از دستاوردهای انقلاب حمایت می‌کند و قدر این نظام و انقلاب را با تقویت و گسترش وحدت در بین خودشان می‌دانند.

حضرت علی (ع) برای ما الگو است

وی با بیان این که حضرت علی(ع) برای ما اهل سنت الگو است، گفت: ما مردم اهل سنت در زندگی روزمره خود آن حضرت را در اخلاق و اجرای سنت‌های الهی الگو قرار می‌دهیم.

آخوند دهش خاطرنشان کرد: ما علمای اهل سنت از شما علمای بزرگوار که خراسان شمالی را مقصد سفر خود قرار داده‌اید، کمال تشکر راداریم و به شما عزیزان ضمن خوش آمدگویی، آرزوی موفقیت در زمینه تحقق وعده‌های الهی که یکی از مهم‌ترین آن‌ها گسترش اخوت و برادری، است را داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha