جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی زهانی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی زهانی با تأکید بر شکل‌گیری تیم‌های ایده‌پرداز از طلاب و جوانان، گفت: این حرکت و حمایت از آن‌ می‌تواند موجب نفوذ علوم و معارف اسلامی در سطح منطقه شود.

حجت الاسلام سيد محمد علي حسيني زهاني، مدير كل فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با تأکید بر این‌که در حوزه علمیه شاهد منابع انسانی بسیار غنی هستیم، گفت: انتظاری که از حوزه علمیه خراسان به عنوان اولین، برجسته‌ترین، فاخر‌ترین و توانمند‌ترین حوزه علمیه شرق کشور وجود دارد این است که به موضوع شناسایی استعداد‌های منابع انسانی بر محور شناسایی ایده‌های این منابع ورود پیدا کند.

وی افزود: به عبارتی با دعوت طلاب، ایده‌های آن‌ها سالیانه جمع آوری و مورد ارزیابی و داوری و ایده‌های برتر مورد پشتیبانی و حمایت‌های آموزشی، مالی، تدارکاتی و حتی حمایت در مسیر بازاریابی و فروش خدمات و کالا قرار بگیرند.

حجت الاسلام حسینی زهانی با بیان این‌که در مرحله بعد ایده‌های برتر و صاحبان ایده‌ها تیم خودشان را در شبکه تبلیغی، مبلغان و منابع انسانی قرار دهند، گفت: یعنی یک فرد صاحب ایده افرادی را در کنار خودش داشته باشد تا بتوانند او را در مسیر تحقق و اتفاق یاری کنند.

مدير كل فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوی ادامه داد: سپس حوزه‌های علمیه، دلسوزان حوزه و نهادهایی مانند دفتر تبلیغات اسلامی و نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی که بعضاً منابع مالی مناسبی در اختیار دارند، ایده‌ها و تیم‌های ایده‌پرداز را مورد حمایت و پشتی‌بانی قرار دهند تا ایده‌های آن‌ها مورد پذیرش مخاطب قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که این دستگاه‌ها در مرحله بعد با ارزیابی دقیق فعالیت تیم‌های خلاق و بازخوردگیری از آن‌ها، فعالیت‌شان را تقویت کرده و رشد دهند، تصریح کرد: ما با این رویه به زودی شاهد کارآمدی علوم و معارف اسلامی در حوزه اجتماعی خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی زهانی با تأکید بر این‌که پیش‌بینی ما این است که این اتفاق می‌تواند موجب نفوذ علوم و معارف اسلامی در سطح منطقه باشد، عنوان کرد: امروز مخاطبان علوم و معارف اسلامی در سطح منطقه مطالباتی دارند و در صورتی این مطالبات محقق می‌شود که ایده‌پردازان و طلاب جوان و خلاق در قالب تیم‌های ایده پردازی که بتوانند یکدیگر را یاری کنند، شکل بگیرد و مورد حمایت مدیران حوزه‌های علمیه، سازمان‌های وابسته به حوزه و نهادهای وابسته به دولت در حوزه فرهنگ قرار بگیرند.

انتهای پیام /313/28

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha