جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی

حوزه/ نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی با معرفی تیم های برگزیده در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی برای نخستین بار در کشور با دو محور «کاربردی سازی علوم اسلامی» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعودی،رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

از 34 تیم شرکت کننده متشکل از جمعی طلاب و دانشجویان در مرحله ارائه طرح های ارزش آفرین 9 تیم «مبلغ یاب»، «نماد مشهد»، «بصری سازی اطلاعات»، «حوزه شاپ»، «روحانی بالینی»، «تالار وقف»، «مسیر طلبه»، «حال خوب» و «پشتیبان من» برگزیده شدند.

براساس این گزارش 9 تیم برگزیده ضمن شرکت در کارگاه های استارت آپ ویکند با موضوعات «شیوه های تیم‌سازی و مدیریت آن»، «بوم کسب و کار ناب»، «اعتبار سنجی» و «ارائه موثر» به مرحله ارزیابی و داوری راه یافتند.

اعضای هیئت داوران نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی، آقایان محمد قطبی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، مهدی یک پسر، محمد صمیمی و مصطفی مکارم بودند.

در این برنامه که طی سه روز متوالی از 16 تا ۱۸ اسفندماه برگزار شد، طرح های تیم‌های «پشتیبان من» و «مسیر طلبه» به ترتیب حائز مقام های اول و دوم شدند و طرح های «حوزه شاپ» و «روحانی بالینی» به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است، نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و شتابدهنده علوم و معارف اسلامی، افق با مشارکت شتاب دهنده فرهنگی، مذهبی و قرآنی شفق، پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن، شتابدهنده کسب و کار فردوسی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha