جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه شکل گیری بسیج توانست بسیاری از فتنه های دشمنان را خنثی کند، بیان داشتند: شکل گیری بسیج باعث شد بسیاری از جوانان با عضویت در این سازمان برای دفاع از دین به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده جدید ولی فقیه در سپاه پاسداران که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با بیان این که انقلاب ارکان و مؤلفه هایی دارد و یکی از آنها پیروی از ولایت فقیه است، گفتند: این روز ها، شاهد بودیم که بعضی از افراد و فرقه ها با چراغ سبز دشمن و پول آنها به سفارت ایران حمله می کنند، این دشمن است و نباید در مقابل آن ساکت بود.

این مرجع تقلید با بیان این که ریشه همه فتنه ها در منطقه صهیونیست ها هستند، تأکید کردند: الان دولت عربستان این همه مسلمان یمنی را به خاک و خون می کشد، این به دلیل چراغ سبز آمریکا و صهیونیزم جهانی است.

معظم له با اشاره به مسئله حجاب و حمله به این ارزش دینی افزودند: موضوع حجاب ازمسائل مهم در دین است، اگر در دفاع از مسئله مهم حجاب و این ارزش دینی، کمی شل می گرفتیم و بی تفاوت می شدیم، معلوم نبود چه مسائلی پیش می آمد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: امروز جای بسی خوشحالی است که در کشوری زندگی  می کنیم که رهبر آن ولی فقیه است و این نعمت خاص است و باید قدردانی کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تحقق ولی فقیه و نظام بر مبنای حکومت اسلامی، آروزی بسیاری از انبیاء الهی و بزرگان بوده، اظهار داشتند: تحقق این مسئله باعث از بین رفتن بسیاری از فتنه های دشمن شد.

معظم له با اشاره به مسئله حجاب و حمله به این ارزش دینی افزودند: موضوع حجاب ازمسائل مهم در دین است، اگر در دفاع از مسئله مهم حجاب و این ارزش دینی، کمی شل می گرفتیم و بی تفاوت می شدیم، معلوم نبود چه مسائلی پیش می آمد.

 ایشان با بیان این که جهاد در اسلام با شعار دادن منافات دارد افزودند: جهاد به معنای این است انسان جان خود را فدای دین کند، تنها از این طریق است که دشمنان شکست خواهند خورد و گرنه با صرف شعار دادن، جهاد و پیروزی بر دشمن محقق نمی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اگر ملت ایران در مقابل دشمن بعثی جانانه  به میدان نمی آمدند، خون نمی دادند، پیروزی محقق نمی شد و انقلاب هم تحقق نمی یافت.

 معظم له با بیان این که شکل گیری بسیج توانست بسیاری از فتنه های دشمنان را خنثی کند، بیان داشتند: شکل گیری بسیج باعث شد بسیاری از جوانان با عضویت در این سازمان برای دفاع از دین به میدان بیایند.

خاطرنشان می شود:  از سوی سازمان بسیج اساتید  طلاب و روحانیون کشور، کارت بسیجی به  حضرت آیت الله نوری همدانی اهداء شد.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha