پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 کارگاه بهداشت و تغذیه مدرسه الزهرا(س)

حوزه/ خانم شجاعی گفت: متاسفانه در جامعه امروز سبک زندگی ایرانی، اسلامی رو به فراموشی است، مواد غذایی و ظروف مورد استفاده در تهیه غذای سالم نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، در مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان کارگاه بهداشت و تغذیه با حضور خانم شجاعی کارشناس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان در مورخه 23/12/96 برگزار شد.   

خانم خرازی معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان در آغاز کارگاه، اظهار داشت: در راستای اهمیت به سلامت بانوان و ارتقای علمی طلاب، در جهت توجه به نقش رعایت بهداشت تغذیه در سلامت جسمانی، مدرسه علمیه الزهرا(س) با هماهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه جلسه بهداشت و تغذیه را برای طلاب این مدرسه برگزار کرده ایم.

خانم شجاعی کارشناس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: توجه به مساله بهداشت و تغذیه یکی از مسایل مهم و زیر بنایی در زندگی اسنان ها است و همه باید به این امر مهم در زندگی توجه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تنوع در غذا یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد اما متنوع بودن غذا نباید بهانه ای برای ناسالم بودن آن باشد.

این کارشناس تغذیه با اشاره به مشکلات فست فود ها و غذا های ناسالم در جامعه امروز، اذعان داشت: فست فودها و غذاهایی که مواد نگهدارنده دارند منبع بیماری ها به شمار می روند.

خانم شجاعی گفت: متاسفانه در جامعه امروز سبک زندگی ایرانی، اسلامی رو به فراموشی است، مواد غذایی و ظروف مورد استفاده در تهیه غذای سالم نقش بسزایی دارد.

وی در پایان با توضیح مفصل در باره نحوه استفاده از مواد غذایی به بحث استفاده از ظروف و نقش آنها در سلامتی پرداخت و در مورد انواع ظروف مس، سفال، استیل، چدن و تفلون توضیحاتی را به یمع حضار رساند و نحوه استفاده سالم از ظروف را توضیح داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha