پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حمایت از کالای ایرانی به این معناست که هرکس در هر جایگاهی و موقعیتی به تقویت تولید ملی کمک کند؛ یکی با خرید کالای داخلی (مردم به عنوان مصرف کنندگان)، دیگری با تولید با کیفیت‌تر (تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارگران) و دیگران با کوشش علمی کشور را به رشد و توسعه برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین  علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: مردم با حمایت از کالای داخلی و تغییر سبک زندگی از مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی می‌توانند گره‌گشا بوده و نتایج حمایت از کالای ایرانی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حل مشکل اشتغال و سرمایه‌گذاری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: وظیفه تولیدکنندگان در قبال مردم در سال حمایت از تولیدات داخلی این است که فضای رقابتی ایجاد کرده، کیفیت کالاها را بالا ببرند و نوآوری و ابتکار در تولید داشته باشند.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم ا شعار سال را عملیاتی کنیم، یقین داشته باشیم که تمام مشکلات از جمله بیکاری، اشتغال، ازدواج و مشکلات اجتماعی، سیاسی، امنیتی ما همه حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: فلسفه نامگذاری امسال و سال‌های گذشته ریشه قرآنی دارد و مقام معظم رهبری با توجه به آن  سال‌ها را نامگذاری می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی به این معناست که هرکس در هر جایگاهی و موقعیتی به تقویت تولید ملی کمک کند؛ یکی با خرید کالای ایرانی (مردم به عنوان مصرف کنندگان)، دیگری با تولید بیشتر و با کیفیت‌تر (تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارگران) و دیگران با کوشش علمی و سایر اقدامات که می توانیم کشور را به رشد و توسعه برسانیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  توصیه ما به مسئولان اقتصادی کشور این است که اگر می‌خواهند تولید داخلی افزایش پیدا کند، توجه خود را به حمایت از تولیدکنندگان داخلی معطوف کنند.

وی اظهار کرد : مسئولان باید جلوی واردات بی رویه را گرفته و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی نموده و مبارزه جدی با قاچاق کالا را به نحو احسن  انجام دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha