شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/امام جمعه اروندکنار حمایت از کالای ایرانی را از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه ساز استقلال اقتصادی کشور برشمرد.

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: در نامگذاری سال جدید افزون بر مسؤولان، مردم نیز مخاطب بوده و حضورشان در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی را رهبری خواستار هستند.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کم کاری هایی صورت گرفت، تصریح کرد: در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی افزون بر دولتمردان، مردم نیز کوتاهی داشتند؛ از این رو حمایت از کالای ایرانی مسأله واحدی است که مردم و مسؤولان را زیر یک سقف جمع خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار دعوت به حمایت از کالای ایرانی را یک فراخوان ارزیابی کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی یکی از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی است و بی توجهی به شعار سال همانا بی توجهی به شعارهای انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

حجت الاسلام محمدی پور افزود: «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» شعار ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی شمرده می شود و در این باره یکی از مظاهر استقلال کشور، استقلال اقتصادی است.

وی به استقلال تام نظام اسلامی در سیاست و فرهنگ اشاره کرد و گفت: استقلال اقتصادی مورد توجه قرار گیرد که قطعا حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز چنین استقلالی است.

امام جمعه اروندکنار در پایان با بیان اینکه تولید کالای کیفیت دار حق مشتری است، اظهارداشت: حمایت از کالای ایرانی تنها به معنی خریداری نیست بلکه دولت ضمن حمایت از تولیدکنندگان،‌ تولید استاندارد را  از آنها بخواهد.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha