جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تعصب به کالای ایرانی

حوزه/امام جمعه بهبهان حمایت مردم از تولید داخلی و مبارزه جدی دولت با قاچاق کالا را ضامن پیروزی در جبهه اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه نظام اسلامی در درگیری های نظامی با دشمنان سربلند بیرون آمده است، اظهار داشت: همه امید دشمنان به جبهه فرهنگی و اقتصادی معطوف شده که هم اکنون با اعمال و افزایش تحریم ها جبهه اقتصادی را هدف گرفته اند.

امام جمعه بهبهان اتکا و توجه به توان داخلی برای مقابله با هجمه اقتصادی دشمنان را بسیار ضروری دانست و گفت: توجه به کالای ایرانی یعنی راه افتادن چرخه تولید در کارگاه های داخلی بخش خصوصی و دولتی و سخت گیری بیشتر به مسأله قاچاق است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان افزود: کارخانه ها و تولید داخل به واسطه قاچاق کالا نابود می شوند و عملکرد دولت در این باره بسیار ضعیف بود و سبب آسیب به تولید داخلی شد.

حجت الاسلام ناصری بیان داشت: حمایت مردم از تولید داخلی و مبارزه جدی دولت با قاچاق کالا قطعا پیروزی در جبهه اقتصادی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: حمایت و تعصب مردم نسبت به کالای ایرانی در بالا بودن کیفیت است؛ بنابراین تولیدکنندگان به محصولات باکیفیت اهتمام داشته باشند.

امام جمعه بهبهان، در پایان همدلی و یک صدایی ملت و دولت در حمایت از کالای ایرانی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: ملت ایران دوست ندارد که سرمایه اش را به جیب شرکت های خارجی واریز و سبب تقویت آنها شود.

 

پایان خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha