پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه دینی در بین مذاهب اسلامی، گفت: از سال های بسیار گذشته دشمنان به دنبال ایجاد جدایی و دور کردن دو قشر روحانی و مردم از یکدیگر بوده اند و این ترفند آنان همچنان ادامه دارد و تنها پوستین این توطئه ننگین تغییر یافته است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز دشمنان این مرز و بوم با علم به اقتدار جمهوری اسلامی در صدد ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین اقوام و مذاهب ایران هستند.

این کارشناسی علوم دینی اهل سنت گفت: لذا تبلیغاتی که در سطح وسیع توسط رسانه های مجازی همانند تلگرام، ماهواره و... علیه وحدت توسط عناصر خود فروخته صورت می گیرد باید برای مردم روشن شود و این روشنگری بر عهده طلاب و روحانیون و فعالان فرهنگی و دینی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه حربه های فرهنگی و درک ترفندهای پیچیده دشمن برای هر کسی در جامعه قابل تشخیص نیست، افزود: روحانیون باید با بصیرت افزایی، روش های شبیخون فرهنگی دشمنان را به نسل های جوان و کم تجربه منتقل کنند، لذا وظیفه روحانیت در این مقوله کلیدی و بسیار حساس است.

ماموستا ایزدی ادامه داد: حوزه و مدارس علمیه باید با برگزاری کلاس های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح جامعه مردم را از خطرات و توطئه های دشمنان علیه نظام و مملکت هوشیار کنند، لذا در این مقوله هرچه کار انجام شود بازهم کم می باشد.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت اظهار داشت: از سوی دیگر از سالهای بسیار گذشته دشمنان به دنبال ایجاد جدایی و دور کردن دو قشر روحانی و مردم از یکدیگر بوده اند و این ترفند آنان همچنان ادامه دارد و تنها پوستین این توطئه ننگین تغییر یافته است.

ماموستا ایزدی گفت: روحانیون باید با حضور در بطن جامعه با روشنگری های خود توطئه تفرقه بین مسلمین که از سوی ایادی استکبار در حال اجراست را افشا نمایند و اجازه ندهند که اختلافی بین برادران اهل سنت و اهل تشییع به وجود بیاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha