پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه اردکان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: مدافعان حرم رویش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌ سید اسماعیل شاکر، امام جمعه شهرستان اردکان پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت باب‌الحوائج حضرت امام موسی کاظم(ع) که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان با حضور جمعی از طلاب و مردم این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت این امام همام، به رشادت ها و ایثار مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: در زمانی که فضای عمومی این دنیا را مادیات، اشرافیت و لذت‌گرایی فراگرفته است این جوانان عزیز که امروز رفتند و مدافع حرم شدند با اشتیاق راه شهادت را انتخاب کردند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد افزود: شهدای مدافع حرم آن‌چنان ایمان محکمی دارند که دست از زندگی، خانواده و تمام لذت‌ها می‌شویند و برای دفاع از اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) می‌روند و شهید حججی و امثال او مصداق این ایمان‌های عجیب و از رویش‌های انقلاب هستند.

وی با اشاره به این که جایگاه شهدا در نزد خداوند را بسیار بالاست، تصریح کرد: باید به این عظمت و جایگاه غبطه بخوریم و ما که مانده‌ایم باید تلاش کنیم و از خداوند بخواهیم که به ما توفیق دهد تا بتوانیم مسیر نورانی شهادت را طی کنیم.

حجت‌الاسلام‌ شاکر اظهار داشت: باید با ارتباط با شهدا انجام‌ وظیفه کرده و جرعه‌ای از معنویت آن‌ها را کسب کنیم تا مورد نظر و لطف شهدا قرار بگیریم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha