جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/دشمن قصد دارد با این حمله نظامی، مقاومت و وحدت مسلمانان را از بین ببرد، به همین دلیل مقاومت و وحدت همه مسلمانان در مقابل جبهه استکبار امری ضروری است.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری حوزه حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه گفتند: قدس به همه مسلمانان تعلق دارد، اگر مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین همکاری می کردند، الان قدس پیروز می شد.

این مرجع تقلید با بیان این که  اکنون شاهد حمله نظامی جبهه استکبار به سوریه و امت اسلام هستیم، افزودند: دشمن قصد دارد با این حمله نظامی، مقاومت و وحدت مسلمانان را از بین ببرد، به همین دلیل مقاومت و وحدت همه مسلمانان در مقابل جبهه استکبار امری ضروری است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه  گفتند:  قرآن بزرگ معجزه پیامبر اسلام(ص) است. بزرگ است چون تاکنون دشمنان با همه بغض و کینه ای که به پیامبر(ص) داشتند، نتواسته اند کتاب وحتی آیه و کلمه ای مانند آن را بیاورند.

معظم له با بیان این که روحانیت در ادامه راه انبیاء قرار دارند و لازم است برای پیام رسانی، عالم و عامل باشند، اظهار داشتند: اگر مبلغی بتواند این دو خصوصیت را در خود تجلی دهد، می تواند اثرگذار باشد.

ایشان بر هوشیاری در مقابل فتنه ها و برنامه کفار، مستکبران و ظالمان تأکید و در شرایط کنونی هوشیاری درمقابل صهیونیست ها و مستکبران را ضروری دانستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که کسی که گرایش به خدا دارد، نمی تواند گرایش به کفار، آمریکا و اسرائیل داشته باشد، افزودند: انسان با ایمان با داشتن تقوای الهی لازم است از کفار بیزاری بجوید و از ظالمان اعلام انزجار کند.

 این مرجع تقلید ابراز داشتند: اسلام دارای پایه هایی است، مهمترین آن ایمان، تقوا، علم، عقل، مقاومت و اتحاد است.

معظم له بابیان اینکه این پایه ها بدون قدرت و جهاد به دست نمی آید، گفتند: جهاد مسئله مهم در اسلام است و باعث حفظ سنگرهای ایمان و معنویت و حفظ دین می شود.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha