جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی ضمن محکوم نمودن حملات اخیر آمریکا به سوریه، نتیجه آن را به ضرر آمریکا و متحدانش دانست و گفت: تجاوز آمریکا در منطقه دامن حکومت های آمریکایی منطقه را خواهد گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی ضمن محکوم نمودن حملات اخیر آمریکا به سوریه، نتیجه آن را به ضرر آمریکا و متحدانش دانست و گفت: تجاوز آمریکا در منطقه دامن حکومت های آمریکایی منطقه را خواهد گرفت.

وی تشکیل گروه‌های تروریستی در منطقه را نقشه آمریکا برای بی ثبات نمودن کشورهای منطقه دانست و بیان داشت: وقتی منطقه در حال پاک شدن از لوث وجود آنها است، آمریکا و هم پیمانان خلیجی اش به وحشت افتاده و حمله آمریکا به سوریه نیز نشانه همین استئصال است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی افزود: مردم سوریه با این گونه حملات مرعوب نشده و سرتسلیم مقابل آمریکا و متحدانش خم نخواهند کرد، بلکه آتش این حمله دامن آمریکا و مزدورانش در منطقه را خواهد گرفت و نتیجه عکس خواهد داد.

در ادامه رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر ظلم و فشار نظامی علیه مردم مظلوم کشمیر را محکوم نمود و اعلام کرد: هیچ قدرت و سیاست استعماری از سوی دولت هند نخواهد توانست حق آزادی و تعیین سرنوشت را از مردم کشمیر بگیرد.

وی تنها راه حل بحران کشمیر را مذاکرات و حل سیاسی با حضور دو کشور هند و پاکستان دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha