پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه علمی

حوزه/ مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جامعه‌الزهرا(س) و هفت استان دیگر کشور برگزار می شود، گفت: طلاب ساکن در شهرستان‌ها تا ۲ اردیبهشت ماه باید محل حوزه امتحانی خود را مشخص کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سيد محمد هادی حسینی خراسانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر در سال تحصیلی 97-96، عنوان کرد: آزمون این مسابقه روز پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و هفت استان دیگر برگزار می شود.

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی اظهار داشت: این مسابقه علاوه بر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در شهرهای تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، اهواز، شیراز و کرمان هم برگزار می شود.

حسینی خراسانی با بیان اینکه بانوان طلبه از 30 استان کشور در این مسابقه شرکت کرده اند، گفت: طلاب ساکن در دیگر شهرستان‌ها جهت تعیین محل آزمون خود بایستی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه با شماره تلفن 32112166 تماس بگیرند و حوزه آزمون خود را اطلاع دهند.

وی، زمان دریافت کارت آزمون در این مسابقه را 3 تا 5 اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان جهت دریافت کارت آزمون می توانند به سامانه دانش پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/‎ مراجعه کنند. 

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی با بیان اینکه آزمون دارای 60 سؤال چهارگزینه ای است، اضافه کرد: این مسابقه در چهار موضوع صرف، نحو، فقه و اصول برگزار می‌شود و دارای نمره منفی است.

حوزه‌های محل برگزاری مسابقه به شرح ذیل است:

1) قم: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)

2) تبریز: خیابان آزادی، روبروی کلینیک شیخ الرئیس، پشت پمپ بنزین مارالان، روبروی بوستان شهید پاشایی، مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س)

3) اصفهان: فلکه احمد آباد، خیابان جی، ایستگاه تامین اجتماعی، کوچه تامین اجتماعی، پلاک 6، مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)

4) تهران: میدان امام حسین(ع)، خیابان برادران محمدی، مدرسه علمیه امام حسین (ع)

5) مشهد: چهارراه لشکر، نبش امام خمینی(ره) 48، مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)

6) اهواز: سه راه فرودگاه، خیابان وطن، چهارراه اول، پلاک 15، مدرسه علمیه الزهرا(س)

7) شیراز: بلوار مدرس، خیابان فضیلت، نرسیده به چهارراه فضیلت، خیابان فیض، مدرسه علمیه ریحانه النبی(س)

8) کرمان: میدان شهدا(مشتاق)، جنب مسجد جامع، مدرسه علمیه فاطمیه

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha