جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس شومان

حوزه/ شیخ شومان گفت: امروز ایجاد پل ارتباطی میان نهادهای دینی و جوانان مصر، ضرورتی انکار ناپذیر است تا ما با مشکلات جوانان آشنا شده و امکان درمان آن فراهم شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عباس شومان نماینده الازهر در سخنان خود در نشستی با عنوان جوانان و نهادهای دینی که توسط مرکز الکترونیک نظارت بر فتوا وابسته به الازهر برگزار شد گفت: الازهر مانعی بر سر راه انتشار افکار افراطی میان جوانان است و برای مقابله با این افکار و از بین بردن آن نیز تلاش می کند، زیرا افکار افراطی به دنبال تخریب جوامع هستند.

وی افزود: امروز ایجاد پل ارتباطی میان نهادهای دینی و جوانان مصر، ضرورتی انکار ناپذیر است تا ما با مشکلات جوانان آشنا شده و امکان درمان آن فراهم شود.

در این نشست دکتر یوسف عامر نائب رئیس دانشگاه الازهر، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش عالی و جمعی از جوانان دانشجو از 10 دانشگاه مصر شرکت داشتند.

شومان در بخش دیگر از سخنان خود در این نشست از کشته شدن جوانان مصر در جریان عملیات های تروریستی اظهار تاسف کرد و گفت: متاسفیم که برخی جوانان مصر به گروه های تروریستی پیوسته شده و به دست پلیس یا به وسیله بمب های خودشان کشته می شوند و ما تمام اینها را خسارتی برای مصر می دانیم.

نماینده الازهر گفت: آرزوی ما این است که هیچ جوانی به این راه کشیده نشود و تمام جوانان در راه سازندگی مصر گام بردارند و امیدواریم همه جوانان در راه درست و صحیح گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha