جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که ملت ایران زیر بار هیچ توافق اجباری که منافع آنها را تأمین نکند نخواهد رفت، گفت: غربی ها باید بدانند که خروج آمریکایی از برجام هیچ تأثیری در اراده ملت بزرگ ایران در رسیدن به اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به خروج آمریکا از برجام، این اقدام رییس جمهور آمریکا را موجب افزایش بی اعتمادی جامعه جهانی نسبت به این کشور عنوان کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که آمریکایی ها با این اقدام خود بار دیگر بی اعتنایی به توافقات بین المللی را ثابت کردند، افزود: آمریکا ثابت کرد که به هیچ توافق و قرارداد بین المللی پایبند نیست.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این اقدام آمریکایی ها از همان ابتدا مشخص بود، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا در خصوص بدعهدی آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که ملت ایران زیر بار هیچ توافق اجباری که منافع آنها را تأمین نکند، نخواهد رفت، افزود: غربی ها باید بدانند که خروج آمریکایی از برجام هیچ تأثیری در اراده ملت بزرگ ایران در رسیدن به اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب نخواهد داشت.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که عملکرد چهل ساله آمریکایی ها نشان می دهد که به هیچ عنوان نمی شود به این کشور اعتماد کرد، گفت: دولتمردان آمریکایی در چهار دهه اخیر همواره به دنبال منافع نامشروع خود در منطقه بوده اند.

وی با اشاره به این که آمریکا تنها در پی منافع استکباری خود در جهان است، خاطرنشان کرد:  آمریکایی در این مسیر حاضر است هر اصول و قواعدی را زیر پا بگذارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را کشوری مستکبر در جهان معرفی کرد و با بیان این که خوی استکباری این کشور علیرغم شکست های پی در پی در جهان هنوز هم باقی است، تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به منافع غیر مشروع خود حاضر هست ملت های جهان را قربانی کند که نمونه بارز آن را در کشورهای اسلامی منطقه می بینیم.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که حیله، دروغ و نیرنگ در ذات مقامات آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: برجام درسی بود برای همگان که هیچ گاه به دنبال اعتماد به این کشور مستکبر و زورگو نروند.

امام جمعه بهشهر، آمریکا را مظهر جنایت و جنگ افروزی در جهان معرفی کرد و با بیان این که در نقطه ای از جهان که درگیری و جنگ روی می دهد دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها در جریان است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای کسب منافع خود هیچ حد و مرزی قائل نیستند و هر جا که ببینند منافع آنها در خطر است از همه ظرفیت ها برای نابودی آن کشور استفاده می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع آمریکایی ها را در جهان به چالش کشید، ادامه داد: زمانی آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه برای خود همه کاره و کدخدا بودند، اما امروز شاهدیم که هیچ طرحی در منطقه بدون نظر و مشارکت جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی ندارد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مسؤولان باید در سال حمایت از کالای ایرانی از ظرفیت های بومی به منظور رفع مشکلات کشور بهره گیرند، افزود: خروج آمریکا از برجام ثابت کرد که به هیچ عنوان نمی توان به این کشورهای غربی اعتماد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha