پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند

حوزه/مسئول آموزش مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند گفت: ثبت نام پذیرش مدرسه تخصصی امیرالمومنین و همچنین حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تا ۳۰ خرداد ماه تمدید شد.

حجت الاسلام رضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: مدرسه امیرالمومنین(ع)، تنها مدرسه ی تخصصی در خراسان جنوبی است که از علاقه مندان برای ادامه تحصیل، طلبه می پذیرد.

وی افزود: علاقه مندان برای ادامه تحصیل در دروس حوزوی می توانند بعد از اتمام سطح یک حوزه و با داشتن حداکثر 25 سال سن در سطح 2-3 و تخصصی ثبت نام کنند.

مسئول آموزش مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی است که شیعه و سنی در کنار هم به صورت مسالمت آمیزی زندگی می کنند، گفت: ادامه تحصیل در این استان یک امتیاز محسوب می شود چرا که دانش آموختگان می توانند مردم و جوانان را در راستای رفع شبهات موجود یاری کنند.

حجت الاسلام عباسی با بیان این که متقاضیان ادامه تحصیل در این مدرسه از تحصیل، غذا و بیمه رایگان برخوردارند، اضافه کرد: این افراد به ازای استفاده رایگان از امکانات متعهد هستند که در دروس خود، متخصص و به مدت 5 سال به میهن اسلامی خود خدمت کنند.

وی از علاقه مندان به تحصیل در سطوح 2-3 و تخصصی حوزه خواست تا برای ادامه تحصیل در همین استان ثبت نام کنند چراکه این مدرسه از اساتید مجربی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha