جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیم‌آبادی تصریح کرد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم از استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: حیات و زندگی در گرو توجه عمیق به امام زمان(عج) بوده و توجه به آن حضرت در دوبخشِ قلبی‌وفردی و جامعه قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی از افراد امام زمان(عج) را نمی‌شناسند، اظهار کرد: امام زمان(عج)، امامی زنده، حاضر و قادر است اما ایشان را تنها و غصه‌دار بیان می‌کنند، به همین دلیل است که سال‌ها از نظرها غایب هستند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: هدف امام زمان(عج) این است که اسلامی که هم‌اکنون به صورت قطره‌چکانی در دنیا وجود دارد، را به اوج قدرتش برسانند و از عشق به خداوند تمام عالم را سیراب کنند.

وی اظهار کرد: خداوند سنت بزرگی را مقرر کرده است که اگر این سنت مقرر شود، نعمت‌های الهی به عیان قابل لمس و حس خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) که منافقان را اطرافش می‌دید و نگران بود که به اسلام ضربه‌ای وارد نکنند، به افرادی مانند سلمان فارسی امید داشت.

انقلاب اسلامی به ما عزّت و عظمت داده است

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: افرادی که ولایت فقیه را زیرسؤال می‌برند یا آگاهی ندارند یا انصاف ندارند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با همه مشکلاتی که داریم به ما عزّت و عظمت داده است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان شاه خائن، سران کشورهای دیگر به ایران می‌آمدند و شاه خائن خبردار نمی‌شد و زمانی که متوجه حضور آن‌ها می‌شد، آن‌ها شاه خائن را در جلساتشان راه نمی‌دادند.

امروز دشمن در کمین است

حجت الاسلام  رحیم‌آبادی با بیان این‌که خطرها و آسیب‌ها درکمین است گفت: امروز درون کشور بیش از گذشته مورد تهاجم و تاخت دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: ده‌ها سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار می‌دهند مراقب باشید دشمنان، تفکر و اعتقاد انقلابی و اسلامی را مخدوش نکنند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که بخش دوم توجه به امام زمان(عج)، مردم و مسئولان هستند، گفت: اگر مردم و مسئولان درست کار نکنند، حکومت شکست می‌خورد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: مسئله پاره‌کردن قرآن، موضوعی زجرآور است؛ اما در مقابل پاره‌کردن معارف قرآن چگونه عمل می‌کنیم؟ آیا نباید به کل قرآن توجه کرد و فقط در ماه رمضان مردم را به ارتباط مخفی با خدا سرگرم کرد؟

وی تأکید کرد: مراقب باشیم دشمن را بشناسیم و با دشمن ستیز کنیم.

امروز خطر بزرگ زمین ماندن حرف ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که در قرآن، جبهه‌های مشرکان، کفار و منافقان علیه مسلمانان بیان شده، گفت: جبهه‌های کفار و مشرکان به اسلام صدمه می‌زنند اما اگر از درون آسیب ندیده باشیم و مورد نفوذ قرار نگرفته باشیم، آسیب نمی‌بینیم.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: تأکید شده هر هفته در نمازجمعه در رکعت اول سوره جمعه و در رکعت دوم سوره منافقون خوانده شود و اگر ترجمه سوره منافقون را بخوانیم متوجه اهمیت جریان نفاق و خطرهای نفوذ آن خواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید ای پیامبر با کفار و منافقان جهاد کن و غلیظ باشید و گول نخورید.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان این‌که ملاک و شاخص رهبر الهی است گفت: امروز اطاعت از رهبر معظم جامعه اسلامی بر ما واجب است و هر جریان و هر فردی که کاملا ملازم ولی فقیه باشد، واجب است تقویت شود و او سرباز ولایت است.

وی اضافه کرد: هر جریان و هر فردی که با ولی فقیه فاصله و زاویه و اختلاف داشت یا غافل است یا از روی آگاهی این‌گونه عمل می‌کند که اگر غافل است باید او را امر به معروف و نهی از منکر کرد و اگر از روی آگاهی انجام می‌دهد، باید طبق نسخه قرآن عمل کرد یعنی "يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصيرُ" (آیه 73 سوره توبه).

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی گفت: کسی که با ولی فقیه زاویه دارد می‌خواهد مسئول یا عمامه به سر یا هر فرد دیگری باشد، باید نگذاشت مردم به غفلت بیفتند و انقلاب را به دستان خودشان به کسی بسپارند که طبق فرموده امام خمینی رحمه‌الله‌علیه نااهلان و نامحرمان هستند.

 

انتهای پیام/4

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha