سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ذلت آل سعود و لباس انگلیس و آمریکا بر تن شیوخ مزدور تفرقه افکن

حوزه/امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نوکران آمریکا در منطقه بدانند اگر با جمهوری اسلامی روبرو شوند تابوتشان آبهای خلیج فارس خواهد بود و جز شکست چیزی نصیبشان نخواهد شد، گفت: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی امریکا خرید کالای داخلی و تکیه بر توانایی های داخلی و چشم ندوختن به بیگانگان است.

حجت الاسلام محمد مختاری در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده در روز 22 اردیبهشت درباره ماندن و یا خارج شدن از برجام تصمیم خواهد گرفت، اظهار داشت: ایران اسلامی و انقلابی را از چه می ترسانید یک روز اصرار می کنید که بیایید مذاکره کنیم و یک روز دیگر با ناز و غمزه می گویید از برجام خارج شویم.

وی افزود: ایران از روز اول هم می دانست که از این مذاکرات آبی برایش گرم نمی شود و به همین خاطر به شما اعتماد نداشت و چنانچه از برجام خارج شوید این ادعای ایران در غیرقابل اعتماد بودن شما ثابت می کند و مایه بی آرویی غرب و پایان اعتبار سیاسی شما خواهد بود.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: مقام معظم رهبری از فتنه های جدید آمریکا در منطقه، سخن گفتند و هشدار دادند که آمریکا می خواهد برای مقابله با نظام اسلامی بعضی دولت های منطقه را با ایران درگیر جنگ کند که اگر این کشورها عقل داشته باشند نباید فریب آمریکا را بخورند و باید از سرنوشت صدام که به تحریک آمریکا به ایران حمله کرد عبرت بگیرند.

حجت الاسلام مختاری افزود: نوکران آمریکا در منطقه بدانند اگر با جمهوری اسلامی روبرو شوند تابوتشان آبهای خلیچ فارس خواهد بود و جز شکست چیزی نصیبشان نخواهد شد.

وی بیان داشت: تنها را مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا، خرید کالای داخلی و تکیه بر توانایی های داخلی و چشم ندوختن به بیگانگان است.

حجت الاسلام مختاری از مهمترین سلاح های دفاع در جنگ اقتصادی را حمایت از کالای داخلی دانست و گفت: همچنان که تولیدات ایرانی امروز در حوزه های مختلف در صحنه رقابت جهانی می درخشد که خود باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه کارگران مجاهدین جبهه های اقتصادی محسوب می شوند گفت: اگر ما بتوانیم به توفیق الهی و عزم راسخ ملت و تلاش مسئولان، تولید داخلی را رونق بخشیم بخش عمده ای از توطئه های دشمنان ناکام خواهد ماند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: امید است با خرید و فروش کالای ایرانی بازار اقتصاد را رونق دهیم و تولیدکنندگان نیز با حمایت مشتریان خود بر کیفیت کالاها بیفزایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha