پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اکبرپور

حوزه/معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه برجام دشمن را پررو کرده، گفت: دشمن درجه یک ایران یعنی آمریکا عقیده دارد که ایران موشک نمی خواهد، ولی همانطور که مقام معظم رهبری گفتند، ایران هر آنچه که برای دفاع از خود نیاز دارد را می سازد و نیازی به لبخند و مذاکره با دشمن ندارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون حوزه علمیه نسبت به نقض عهد آمریکا و آتش زدن نمادین برجام، اظهار کرد: آمریکا و ترامپ خود و پشت صحنه خود را با آتش زدن برجام نشان داد.

وی افزود: نکته قابل تامل این است که ما از دشمن توقع خیرخواهی و دلسوزی نداریم ولی از مسئولان توقع داشتیم تا از اول براساس توصیه های مقام معظم رهبری حرکت می کردند تا امروز به این روز دچار نمی شدیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اضافه کرد: مسئولان باید ثابت می کردند که ولایت مدار هستند و دشمن را غیرقابل اعتماد می دانستند، چرا که در طول سالها مکر آمریکا را تجربه کرده بودیم.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: ما به لبخند، قدم زدن و برجام که سالهاست بر سر توافق نامه آن نشستیم نباید دلخوش می بودیم.

اتلاف وقت سیاست خارجه کشور برای برجام

وی ادامه داد: شایسته این بود قسمت عمده سیاست خارجی خود را وقف برجام نمی کردیم و از اول به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش و دل و جان می دادیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: زیبنده نیست که الان بعد از چهار سال بگوییم که مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

حجت الاسلام اکبرپور یادآور شد: اگر ولایت مداری را در رأس کارهای خود قرار می دادیم، هم اکنون بیش از ۱۹ هزار سانتریفیوژ می چرخید نه اینکه الان به ۵ هزار برسد.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر آمریکا برجام را پاره کند، ما آن را آتش می زنیم، گفت: امروز به منظور وظیفه ولایی خود و‌ به تأسی از رهبر خود، برجام را آتش می زنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تصریح کرد: به نوکران آمریکا و گاوهای شیرده و استکبار می فهمانیم که ملت ایران در طول ۴۰ سال هر نیرنگ آمریکا را خنثی و قطار در حرکتش از حرکت نیایستاده است.

سیاستمداران باید موجب عزت اسلام باشند

حجت الاسلام اکبرپور افزود: امروز هم سیاست مداران باید به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و مردم و با درایتشان مسیری را طی کنند که موجب عزت اسلام باشد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی پاسخ تمامی گستاخی ها و بدعهدی های آمریکاست، گفت: ملت و دولت باید بر منابع و اقتصاد مقاومتی تکیه کنند، تا پیشرفت کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه برجام دشمن را پر رو کرد، گفت: دشمن درجه یک ایران یعنی آمریکا عقیده دارد که ایران موشک نمی خواهد، ولی همانطور که مقام معظم رهبری گفتند، ایران هر آنچه که برای دفاع از خود نیاز دارد را می سازد و نیازی به لبخند و مذاکره با دشمن ندارد.

حجت الاسلام اکبرپور یادآور شد: مبارزه برای ایران دستاوردهایی داشته که مذاکره نداشته است مانند مبارزه با داعش.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha