چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آزمون ورودی حوزه علمیه

حوزه/مدیر داخلی حوزه سفیران هدایت گفت: نتایج آزمون حوزه علمیه خراسان جنوبی خردادماه اعلام و کسانی که نمره قبولی را کسب می کنند و همین طور کسانی که از آزمون کتبی معاف هستند باید در خردادماه ۹۷ در مصاحبه شرکت کنند.

حجت الاسلام نور محمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان این که امتحانات ورودی حوزه در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون 90 نفر است.

وی از اعلام نتایج این آزمون در تاریخ 19 خردادماه سال جاری خبر داد و افزود: این آزمون داری یک تبصره است و کسانی که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند می توانند با مراجعه به مدارس محل تحصیل خود، ثبت نام کنند.

مدیر داخلی حوزه سفیران هدایت ادامه داد: علاقه مندان بعد از گذراندن دوره های تثبیتی "دوره آموزش یک ماهه در تابستان" و با در نظر گرفتن شرط معدل و همچنین بعد از قبول شدن در مرحله مصاحبه، پذیرش می شوند.

حجت الاسلام زارعی افزود: مدرسه سفیران هدایت در خراسان جنوبی توانسته جزء سه مدرسه زیر نظر قم به فعالیت بپردازد.

وی با بیان اینکه مدرسه سفیران هدایت خراسان جنوبی مدرسه ای تخصصی- تبلیغی است، گفت: این مدرسه از افراد دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس در سطح پذیرش  دارد که این افراد بعد از گذراندن دوره تخصصی-تبلیغی که 5 ساله است از این مدرسه فارغ التحصیل می شوند.

مدیر داخلی حوزه سفیران هدایت یادآور شد: طلبه های این مدرسه از امکانات، غذا، بیمه و تحصیل رایگان برخوردارند و بعد از گذراندن دوره تخصصی- تبلیغی تعهد دارند که 5 سال برای اسلام در هر منطقه اسلامی و نظامی خدمت کنند.

حجت الاسلام زارعی اضافه کرد: سفیران هدایت خراسان جنوبی 12 امین دوره ورودی حوزه را برگزار و با توجه به طلبه های موفق در این مدرسه توانسته است آزمون سطح 3 که قبلا در استان قم برگزار می شده را در این مدرسه برگزار کند.

وی افزود: فارغ التحصیلان مقطع دوم تخصصی-تبلیغی می توانند در آزمون سطح سه تخصصی-تبلیغی شرکت کنند.

مدیر داخلی حوزه سفیران هدایت خراسان جنوبی، زمان اعلام نتایج متقاضیان سطح 3 "مقطع تخصصی-تبلیغی" را 15 مردادماه سال جاری عنوان کرد و گفت: کلاس های این افراد از اول شهریور ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha