چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فلاحتی

حوزه/نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی از طرف دولت و انسجام همگانی بین مسئولان برای خدمت بیش از حد به مردم می تواند بهترین پاسخ داخلی به بدعهدی های آمریکا باشد.

فرهاد فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، در خصوص به آتش کشیدن برجام و پرچم آمریکا در صحن علنی مجلس، گفت: در یک اقدام انقلابی و در پاسخ به بدعهدی های  ترامپ و نقض عهد آمریکا در برجام، برجام و همچنین پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

وی افزود: پاسخ نمایندگان مردم در خانه ملت به لجاجت و جنگ افروزی رژیم آمریکا، آتش زدن پرچم آنهاست تا بدانند که آمریکا همواره دشمن شماره یک ماست.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خروج ترامپ از برجام، توسط مردم بی پاسخ نمی ماند و ملت ایران نشان داده اند زبان صلح، رفعت و مهربانی را ترویج داده و مادامی که آمریکا با زور گویی و لجاجت در مقابل ما بایستد، ما نیز مقاومت می کنیم.

فلاحتی افزود: وفاق و همدلی مسئولان شکل گرفته و قوی تر نیز شده چراکه دولت، قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و همچنین مردم همه در کنار هم هستیم و برای احقاق حقوق مردم و در مقابل زورگویی های دشمن چهل ساله خود، لحظه ای کوتاه نمی آییم.

وی یادآور شد: توجه به اقتصاد مقاومتی از طرف دولت و انسجام همگانی بین مسئولان برای خدمت بیش از حد به مردم می تواند بهترین پاسخ داخلی به بدعهدی های آمریکا باشد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه بین المللی مقابله به مثل در مقابل زیاده خواهی های آمریکا، این است که ایران به هیچ وجه پای تعهد دیگری با آمریکا نمی نشیند، گفت: اینکه ایران اعتمادی به دولت آمریکا نکند، می تواند پاسخ درستی به آمریکا باشد.

فلاحتی خاطرنشان کرد: ما باید بازگشت به انرژی هسته ای یعنی غنی سازی اورانیوم را  جدی بگیریم و عملاً چون یک سویه برجام از طرف ترامپ لغو شده است، ما هیچ تعهدی بر مفاد برجام نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha