جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خروج آمریکا از برجام

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان در قضیه برجام نباید در مقابل آمریکا کوتاه بیایند و باید پاسخ قاطعی به پیمان شکنی آمریکا بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی، امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران از جان و مال خود گذشته اند تا زیر بار ظلم نروند و وقت آن رسیده که آمریکایی ها بفهمند که ملت ایران، ملت شهادت و فداکاری در راه تحقق اسلام و آرمان های انقلاب است.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین افزود: امام خمینی(ره) فرمودند آن جایی نگران شوید که دشمن برای شما دست می زند و شما را تشویق می کند. امروز دشمن به ما ترشرویی می کند و این نشان از موفقیت انقلاب در رسیدن به اهداف مهم خود است.

وی اظهار کرد: اگر رئیس جمهور کنونی آمریکا مروری بر وقایع گذشته داشته باشد، متوجه می شودکه ملت ایران زیر بار ظلم و تهدید نمی روند و هچنان با اقتدار در برابر زورگویان ایستاده وخواهد ایستاد.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: ملت ایران طعم تحریم‌ها را از زمان دوران جنگ و در برهه کنونی تجربه کرده و هیچ یک از این تحریم ها نتوانسته ملت ایران را به زانو درآورد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تنها و تنها به دنبال این هستند که ارزش‌های انقلابی و اسلامی را از میان ببرند و به شکل‌های گوناگون در پی تسلیم این ملت در برابر خواسته‌های نابجای خود هستند.

وی افزود: مسئولان در قضیه برجام نباید در مقابل آمریکا کوتاه بیایند و باید پاسخ قاطعی به پیمان شکنی آمریکا بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha