پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ترامپ اساساً گفتمان سیاسی و دیپلماسی را نمی‌داند، چرا که رئیس‌جمهور آمریکا با سخنان نسنجیده‌اش نشان داد که یک آدم کم‌ظرفیت و برای جهان امروز و یک عنصر خطرناک است وبلد نیست چگونه و در کجا باید حرف بزند.

حجت الاسلام مسعود انصاری در حاشیه برگزاری یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، گفت: بایستی آمریکا، رئیس‌جمهور و سیاست‌های آن را خوب بشناسیم چشم طمع به درب باغ  سبز آن‌ها نداشته باشیم و خودمان مقاومت کنیم.

وی افزود: ملت شهادت‌طلب ایران از تهدیدات تو خالی رئیس‌جمهور آمریکا هیچگاه هراسی نداشته  و با قدرت واقتدار وبا وحدت و همدلی به راه خود ادامه خواهند داد، ملت بزرگ ایران اسلامی در طول عمر انقلاب به صورت مداوم مورد هجوم خیل تهدیدات و تحریم های مختلف از سوی دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشاندگانش قرار داشته، اما همیشه دشمنان این مرز و بوم در این تقابل شکست خورده بوده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ترامپ  اساساً گفتمان سیاسی و دیپلماسی را نمی‌داند،چرا که رئیس‌جمهور آمریکا با سخنان نسنجیده‌اش نشان داد یک آدم کم‌ظرفیت و برای جهان امروز و یک عنصر خطرناک است و بلد نیست چگونه و در کجا باید حرف بزند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: این بار نیز استکبار چوب کارشکنی های خود را خواهد خورد، زیرا که ملت مسلمان ایران اسلامی هیچ هراسی از قدرت استکبار ندارد و هیچگاه اسرار نظامی خود را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در اختیار دشمنانی که از این قدرت سردرگم شده اند و قصد دارند به هر نحوی این توان با توطئه های مختلف بکاهند قرار نخواهد داد.

وی افزود: ملت ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به این تهدیدها عادت کرده و هیچگاه این فشارها و تهدیدها آنان را از مواضع بر حق و انقلابی خود که همان خارج شدن از سلطه کشورهای استعمارگر و تلاش برای رسیدن به قله‌های توسعه و پیشرفت است، باز نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انقلاب ما هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود و با شعار «هیهات من الذلت» زیر این حرکت ایستاده است، زمانی که به امام حسین(ع) شعار هیهات من الذلت را سر داد، سینه زمان را شکافت و این شعار تا به این زمان و انقلاب رسید و مردم ما گفتند که تن به ذلت نمی‌دهیم؛ و این شعار در طول انقلاب ادامه داشته وخواهد داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha