جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مردم انقلابی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: آمریکا و سایر دشمنان در مقابل عظمت مردم ایران کم آورده اند و فقط گرد و خاک کرده و بیانیه صادر می کنند و خوب می دانند که از هر راهی که وارد شوند نمی توانند با مردم انقلاب ما مقابله کنند و این دشمنی ها راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: دشمنان دائما دشمنی خود را در قالب های مختلف ترور دانشمندان هسته ای و تحریم ها بروز می دهند، البته ما می دانیم هر چه دشمنی، دشمن زیادتر شود ضعف آنان آشکارتر است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروزه مردم ما از آگاهی و بصیرت کافی برخوردارند و دشمنان  با این سر و صداها و حرکت های بی هدف فقط بدنام تر از گذشته شده و چهره خود را منفور تر می کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا و سایر دشمنان در مقابل عظمت مردم ایران کم آورده اند و فقط گرد و خاک کرده و بیانیه صادر می کنند و خوب می دانند که از هر راهی که وارد شوند نمی توانند با مردم انقلابی ما مقابله کنند و این دشمنی ها راه به جایی نمی برد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلابی واقعی، مردمی و مدافع واقعی و حقیقی همه مستضعفان دنیا است که امروزه آثارو برکات آن را در منطقه وملل جهان به خوبی مشاهده می کنیم.

 مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر کرده اند با تحریم  وتهدید می توانند جلوی پیشرفت این ملت را بگیرند که خوابی تعبیر نشدنی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha