جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: روحانیت علاوه بر جهاد، نقش هدایت و ارتقای معنویت در میان رزمندگان را به عهده داشت که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در همایش اجلاسیه شهدای روحانی و طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: روحانیت در کنار فعالیت های دینی و معنوی کار جهادی و فرماندهی را در بسیاری از جبهه ها به عهده داشتند و در عملیات والفجر ۸ بیش از ۳۰ غواص روحانی حضور داشتند و برخی فرماندهی میدان در عملیات را به عهده گرفتند.

وی افزود: روحانیت باید در همه صحنه ها فرهنگ دفاع مقدس را پیاده کند تا بتوانند جایگاه بزرگ طلایه داران تبلیغ را به مردم معرفی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:روحانیت علاوه بر جهاد نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان را به عهده داشت که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه، بلکه همه اقشار جامعه بویژه نخبگان علمی، فکری و فرهنگی باید هر چه بیشتر و بهتر در این زمینه احساس مسئولیت کنند و هر یک به فراخور مسئولیتی که دارند، سنگر و حصار فرهنگی کشور را مراقبت نمایند.

وی اظهار کرد: حوادثی که پس از سال‌های دفاع مقدس، همچون تروریسم به وجود آمده، به‌طور وسیعی دنیا را تهدید کرده و مرکز آن تهدیدات نیز در خاورمیانه و نزدیک به کشورهای اسلامی نظیر ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و از سوی دیگر افغانستان است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هدف خود را از سوریه شروع کردند؛ چراکه سوریه پایگاه مقاومت بر ضد اسراییل بود و در این بین فرهنگی که به نام تکفیر به تروریست‌ها القاء می‌شد، همان فرهنگ بر خاسته از تفکر وهابیت بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha