جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خروج آمریکا از برجام

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: برای ادامه برجام گرفتن تضمین از کشورهای حاضر در این توافق‌نامه امری ضروری است و باید توجه داشت که در مسیر رسیدن به پیروزی باید ایستادگی کرد و عقب‌نشینی ما به منزله پیش‌ روی دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: علیرغم آن که برجام قراردادی بین‌المللی است، اما آمریکا به خاطر دشمنی‌اش با انقلاب اسلامی از آن خارج شد. هرچند که در دوران 18ماهه توافق‌نامه برجام نیز ما همواره سایه تحریم‌ها را بر کشورمان حس می‌کردیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: ما با برنامه‌ریزی دقیق مدیران، اتحاد و انسجام ملی و هم‌چنین عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری برسیم.

وی اظهار کرد: برای ادامه برجام گرفتن تضمین از کشورهای حاضر در این توافق‌نامه امری ضروری است و باید توجه داشت که در مسیر رسیدن به پیروزی باید ایستادگی کرد و عقب‌نشینی ما به منزله پیش‌ روی دشمن خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر در طی این مدت به جای چشم دوختن به خارج و صرف انرژی در برجام به خودمان تکیه کرده و جوانان در راستای خودباوری حرکت می‌کردند، امروز در بحث تولیدات در انواع رشته ها نیز همچون بحث موشکی به خودکفایی رسیده بودیم.

وی ضمن فرارسیدن ماه مبارک رمضان وپایان یافتن ماه شعبان بیان کرد:  برای سبک سازی و رها سازی روح از تعلقات مادی، همه ادیان الهی روزه را در دستور کار انسان سازی خود قرار داده و اسلام رمضان المبارک را فرصتی برای آزاد سازی انسان از قیود گناه و زشتی ها برشمرده و ضیافت این ماه را بخشودگی گناهان همه انسان ها از سوی خداوند بزرگ به عنوان میزبان این ماه شریف می داند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تاکید پیوسته و بی وقفه قرآن و اهل بیت(ع) به مبارک بودن این ماه به واسطه توجه دادن به انسان ها برای بهره گیری پر تلاش از ظرفیت های این ماه شریف جهت الهی شدن و الهی ماندن است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha