جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تلخابی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت در طول تاریخ ملاحظه هیچ قدرتی را نکردند و فقط خدا را در نظر گرفتند و با ترویج احکام دین و اخلاق در روشنگری نقش مهمی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری والمسلمین از قزوین، حجت الاسلام مجید تلخابی در اجلاسیه شهدای روحانی استان قزوین گفت: روحانیت در تبلیغ باید اخلاق را جدی بگیرد و بداند طلبگی و مبلغ دینی بودن شغل نیست، بلکه یک رسالت سنگین در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی است لذا باید به آنچه می گوید باور داشته و به آن عمل کند.

وی افزود: عالمی که به علمش عمل کند دیگران نیز از آن سود می برند و در این شرایط احساسی کردن جامعه به صلاح نیست بلکه باید واقعیتها گفته شود؛ باید روحانیت واقعیتها را بگوید تا مردم بدانند چرا استکبار از دشمنی با نظام اسلامی دست برنمی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت در طول تاریخ ملاحظه هیچ قدرتی را نکردند و فقط خدا را در نظر گرفتند و با ترویج احکام دین و اخلاق در روشنگری نقش مهمی ایفا کردند؛ امروز پیشرفت هسته ای یک نیاز کشور است و برای پاسخگویی به نیاز ۲۰ هزار مگاوات برق و تامین خواسته های خود در پزشکی و نانو و سایر مسائل به این دانش بستگی دارد.

وی ادامه داد: باید مردم بدانند استکبار هرگز به تعهدات خود پایبند نیست و اگر پای میز مذاکره نشسته، فقط به دلیل دستیابی به غنی سازی ۲۰ درصدی بود و اگر امروز هم قوی نباشیم باید تسلیم دشمن شویم؛ اگر در مقابل دشمن خود، ضعیف ظاهر شویم آنها برای گرفتن امتیاز بیشتر گستاخ می شوند و هر چقدر مقاومت کنیم عقب نشینی می کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خروج آمریکا از برجام فقط برای ارزیابی ما صورت گرفته و باید با قدرت مواضع رهبری را دنبال کنیم و اجازه ندهیم وقت ما را دوباره با مذاکرات اروپایی بگیرند؛ موشک های بالستیک نقطه قوت نظام است و اگر بخواهند در مذاکرات با اروپا به موشک ما اعتراض کنند، در مرحله بعدی به حمایت ما از مقاومت لبنان و فلسطین هم اعتراض خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha