جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: فتنه بی رنگی علیه نظام در حال فعالیت است که اگر این اتفاق بیفتد، مراعات هیچ طیف سیاسی خاصی را نخواهد کرد و به همین دلیل بیش از پیش اتحاد و انسجام سیاسی با صبغه الهی مورد نیاز است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، عصر امروز در نشست خادمان رسانه ای نماز جمعه که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین برگزارشد گفت: تضارب آرا و هم اندیشی می تواند سبب موفقیت و پیشرفت در زمینه های مختلف شود که امیدواریم با هم اندیشی که در نهاد نماز جمعه اتفاق می افتد سبب رشد چشمگیر فعالیت های رسانه ای در نهاد امامت جمعه شویم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: خوشبختانه شاهد شکل گیری تعامل خوبی بین اصحاب رسانه و ائمه جمعه استان قزوین در مدت اخیر هستیم که امیدواریم این ارتباط روز به روز پررنگ تر شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم آنچه که اخلاق رسانه ای از نظر اسلام، قرآن اهل بیت(ع)، امام(ره) و مقام معظم رهبری ایجاب می کند در زمینه امامت جمعه ساری و جاری نماییم.

وی اظهار کرد: فتنه بی رنگی علیه نظام در حال فعالیت است که اگر این اتفاق بیفتد، مراعات هیچ طیف سیاسی خاصی را نخواهد کرد و به همین دلیل بیش از پیش اتحاد و انسجام سیاسی با صبغه الهی مورد نیاز است .

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امام جمعه هر شهر امامت تمامی اقشار جامعه واحزاب سیاسی را بر عهده دارد و تمامی گروه ها و اقشار مردم می توانند در فعالیت های نماز جمعه سهیم باشند.

وی افزود: رسانه ها وظیفه دارند که پس از رصد مباحث، به کمک ائمه جمعه بروند تا درباره چالش ها و مشکلاتی که پیرامون آن شهر رقم می خورد به عنوان یک مشاور و سرباز انقلاب   به امام جمعه یاری برسانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha