جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهدای روحانیت طلایه داران شهیدان هستند،چرا که همیشه در طول اسلام، علمای بزرگوار پیش قدم بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در مراسم اجلاسیه شهدای روحانی و طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: شهدا زنده اند و بر اساس آیه شریفه از خدای خود روزی می گیرند و به عنوان شمع محفل بشریت روشنگر مسیر دیگران هستند.

وی افزود: اگر چه انقلاب با تمام فراز و نشیب هایش پیروز شد اما دشمنان از همان روز اول انواع توطئه ها و فتنه ها را طراحی و آغاز کردند.

وی اظهار کرد: اسلام به روحانیت زنده است و خط جان فشانی روحانیت کماکان ادامه داشته و مستمر است و دشمنان هم نقش بی بدیل روحانیت را فهمیده اند، لذا تلاش می کنند تا میان روحانیت و مردم فاصله بیندازند که به فضل الهی، موفق نخواهند شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهدای روحانیت طلایه داران شهیدان هستند،چرا که  همیشه وهمواره در طول اسلام علمای بزرگوار پیش قدم بوده اند.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز به لطف الهی مقام معظم رهبری که اسلام شناسی عمیق است سکاندار روحانیت بوده و فخر اسلام می باشند.

استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: هدف از زنده نگه داشتن یاد شهدا مقابله با شبیخون های فرهنگی است که دشمن از طریق ابزار آلات رسانه هایی که در اختیار دارد به روش های مختلف برای کشورهای اسلامی و به خصوص ایران برنامه ریزی کرده است و تنها راه مقابله با آن نیز برگزاری همین یادواره ها است که بهترین تودهنی به دشمنان است.

وی اظهار کرد:  در طول تاريخ همواره نهاد روحانيت در دفاع از اسلام و ارزش های دينی پيشگام بوده و امروز نيز همين طور است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: چه در زمان دفاع مقدس و چه امروز، علمای حوزوی و مراجع تقليد به خصوص در عرصه فرهنگی نقش آفرينی می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این وظیفه بر دوش همه ماست که ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و روحانیت شجاع در میدان نبرد را به آحاد مردم و نسل نوجوان و جوان تبیین نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha