جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ در همدان

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی گفت: طلاب نباید از اهمیت و ضرورت کار تبلیغی غافل شوند و مشکلاتی همچون مسایل مادی سبب ضعف در کار های آنها شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ بیان داشت: مبلغان باید در کنار فعالیت های تبلیغی و تحصیلی خود به شناسایی افراد مستعد برای ورود به حوزه های علمیه باشند.

وی تصریح کرد:  از آنجایی که روحانیت پاسدار دین بوده و هست به همین سبب باید کادر سازی این نهاد اسلامی و انقلابی به نحو احسن انجام شود.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه در تشکیل انقلاب اسلامی ابراز داشت: حوزه های بعد از 14 قرن از زمان اهل بیت(ع) و در زمان غیبت کبری توانسته اند سینه به سینه دین الهی را به دست مردم برسانند که شاهد این امر تربیتی در انقلاب اسلامی بوده ایم.

وی در ادامه افزود: طلاب نباید از اهمیت و ضرورت کار تبلیغی غافل شوند و مشکلاتی همچون مسایل مادی سبب ضعف در کار های آنها شود.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به حدیث ثقلین بیان داشت: قرآن خواندن و آموزش قرآن و فهم صحیح از آیات و روایات نعمت بزرگی است که شامل هر کس نخواهد.

وی در ادامه افزود: آیت الله ایمانی در 71 سالگی به دیدار حق شتافت و آن چه که در آخرت همراه او است معامله او با خدای متعال است.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: ما باید در عرصه تبلیغ و راه بیان احکام الهی با خدای تعالی معامله کنیم مبادا فردی مادیات را بر معنویات مقدم بداند.

وی در پایان با اشاره به زندگی شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان داشت: آیت الله اشرفی اصفهانی با خدا معامله کرد و به بالا ترین درجه انسانی که شهادت است رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha