جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ خواهر و برادر به روستاهای کاشان و استانهای چهارمحال و بختیاری، کرمان ، فارس ، خوزستان ، همدان و لرستان به منظور تبلیغ مفاهیم دینی قرآنی و پاسخ به شبهات درایام ماه مبارک رمضان خبرداد .

 حجت الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان این که بیش از 700 محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان کاشان برگزار می شود، گفت : در ماه مبارک  رمضان امسال نیز بیش از3   هزار جلد قرآن بین مجالس قرآنی در مساجد، حسینه ها، تکایا و منازل مردم این شهرستان توزیع می گردد.

وی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور اساتید برجسته کشوری را از مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان در محافل قرآنی مساجد و تکایای شهرستان کاشان عنوان کرد و افزایش تقاضای مبلغ و اساتید دینی و قرآنی برای جلسات را نسبت به سال گذشته در این شهرستان چشمگیر دانست و گفت: درخواست مبلغین دینی از 100 نفر به 120 نفر به روستاها نسبت به سال گذشته به دلیل استقبال و علاقه مندی بیش ازحد نسل جوان به مفاهیم قرآنی و دینی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، با بیان این که بیش از26 روحانی مستقر یک ساله در روستاهای کاشان مشغول تبلیغ مسائل دینی می باشند، گفت: بیش از400 مسجد روستاهای شهرستان کاشان نیز در ایام ماه مبارک رمضان در تبیین مسائل دینی و اقامه نماز جماعت  فعال هستند.

حجت الاسلام حسینی، به حرکت های ارزشمند موسسات قرآنی در روستاها و شهرهای کاشان  شاره کرد و گفت  این موسسات قرآنی تاکنون بیش از200  نفر حافظ یک جزء تا 30 جزء را در شهرستان کاشان تربیت کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha