سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابوترابی

امام جمعه موقت تهران گفت: به دلیل سوءمدیریت بین درآمد و هزینه‌هاست که مردم از لحاظ رفاهی به مشکل برخورده اند؛ این فاصله‌های حقوقی نماد بی عدالتی است؛ چرا با افزایش حقوق‌هایی که باید تعدیل بشود این شکاف طبقاتی را زیاد می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین  سید محمد حسن ابوترابی فرد در حاشیه مراسم تجلیل از نکوداشت مقام معلم و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: باید هزینه‌های کشور مدیریت شود و هزینه‌ها با درآمدهای واقعی یکی باشد، تا فرزندان امروز امنیت شغلی و رفاه داشته باشند.

وی افزود: امروز ایران در منطقه تنها نیست کشورهایی همانند عراق، لبنان، سوریه و فلسطین در کنار کشور ایران در منطقه قرار دارند؛ این موضوع امریکا را عصبانی کرده؛ زیرا شاهد این هستند که جامعه اسلامی همواره در حال پیشرفت است.

وی اظهار کرد: آن روز که صهیونیست‌ها، دنیای عرب را در ۶ روز فتح کردند دیگر تکرار نخواهد شد و امروز این رژیم جعلی اسراییل بداند که یک موشک بدون جواب نخواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز ایران در منطقه تنها نیست کشورهایی همانند عراق، لبنان، سوریه و فلسطین در کنار کشور ایران در منطقه قرار دارند؛ این موضوع امریکا را عصبانی کرده است؛ زیرا شاهد این هستند که جامعه اسلامی همواره در حال پیشرفت است.

وی افزود: کشور آمریکا حتی حاضر نیست در برجام به تعهداتی که داده است عمل کند؛ کشور ایران همواره جایگاه ویژه ای در جهان داشته و تمامی کشورهای منطقه زیر زورگویی‌های نمادین آمریکا سر خم کرده اند؛ اما کشور ایران هیچوقت زیر بار زورگویی‌های این کشور در منطقه نرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین  ابوترابی بیان کرد: کشورهای اروپایی همچون آمریکا تنها به دنبال منافع خود از برجام هستند و اگر می خواستند تعهدات خود را در برجام عملی کنند، در چند سال اخیر بدان عمل می‌کردند؛ لذا باید بسیار هوشیار بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: به دلیل سوءمدیریت بین درآمد و هزینه‌هاست که مردم از لحاظ رفاهی به مشکل برخورده اند؛ این فاصله‌های حقوقی نماد بی عدالتی است؛ لذا نباید با افزایش حقوق‌هایی که باید تعدیل شود، شکاف طبقاتی را زیاد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha