پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین از توجه ویژه و انعکاس مطلوب و شایسته اخبار اجلاسیه شهدای روحانی از صدا وسیمای مرکز استان و خبرگزاری حوزه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع دست اندرکاران ستاد یادواره شهدای روحانی استان قزوین، گفت: شهیدان، دلیر مردانی بودند که در پاسخ به ندای حق برای از میان بردن باطل به پیکار پرداختند و سرانجامی والا و جاویدان یافتند و یادشان تا ابد زنده و ماندگار است.

وی افزود: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده و با وجود رشادت های اين عزيزان بوده که ما در آسايش و راحتي زندگی مي کنيم.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد:  يكي از مهمترين وظايف ما زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت برای نسل هاي آینده است، چرا که باید آنها را با رشادت ها و شهادت طلبی جوانان آن دوران آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: شهداء و خانواده های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل كردند و اكنون وظیفه ما ادامه دادن راه شهداء و تكریم خانواده معظم آنان می باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون  قزوین ادامه داد: شهداء با ایثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند و در این راه با نثار خون خود به شهادت رسیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

حجت الاسلام مصطفایی از نگاه ارزشمند مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین و همکاران وی برای همیاری وانعکاس مطلوب این اجلاسیه، بیان کرد: انصافا مهندس معصومی فر وهمکاران وی در این شبکه استانی ،همراه و همدل دست اندرکاران این ستاد بودند که باید از زحمات وتلاشهای وی قدردانی نمایم

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون  قزوین همچنین از نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین که تمام برنامه های این اجلاسیه و جلسات مختلف آن را به نحو شایسته پوشش داد، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha