جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز حوزه‌های علمیه کشور با حضور انسان‌هایی متعهد و جوانان مستعد و متدین و هزاران استاد فرهیخته، دوران اوج اعتلای خود را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در دیدار با مدیر جدید مدرسه شیخ الاسلام قزوین گفت: باید در زمینه حوزه انقلابی الگو بگیریم و شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی طلبه وارد مدرسه علمیه می‌شود فضا، حال و هوا همه برای علم، عمل، تعلیم و تزکیه را فریاد زنند و این مدارس باید بزرگ مردان و سکانداران حرکت‌های انقلابی دینی را پرورش دهد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همه ما را موظف کردند که برای حرکت در مسیر حوزه‌های انقلابی گام برداریم، افزود: با توجه به رسالت جهانی که اسلام دارد، باید در زمینه انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تلاش کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز حوزه‌های علمیه کشور با حضور انسان‌هایی متعهد و جوانان مستعد و متدین و هزاران استاد فرهیخته، دوران اوج اعتلای خود را سپری می‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روحانیت به عنوان سرباز نظام و ولایت فقیه برای برطرف کردن دغدغه رهبر معظم انقلاب باید با قوت بیشتری وارد میدان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، ارتباط مدیران مدارس علمیه قزوین با طلاب را ضروری دانست و بیان کرد: مدیران و کادر علمی و آموزشی مدارس علمیه باید بیش از همیشه با طلاب ارتباط بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha